نظرات درباره کتاب ثروتمندترین مرد بابل و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج سمیویل  کلاسون

نظرات کاربران درباره کتاب ثروتمندترین مرد بابل

۴٫۲
(۲۷۵)
حمید
عالیترین
Esmaeil Ranjbar
عالی بود
م ب
فوق العاده ترین کتابی که بعد مدتها خوندم
خلیل یوسفی
بدون اغراق بهترین است
sara
کتاب جذابی بود
محمد جواد
برای یک بار خواندن بد نیست اما چند تا نقد دارم بهش . 1 مطالب کتاب دائما تکرار میشه کل کتاب چند تا جمله مفید بیشتر نداره (یک دهم درآمد رو پس انداز کن و...) . 2 بجز‌ قسمت هایی که ربا رو آموزش داده بقیه توصیه های اقتصادیش بد نیست (چیز عجیبی هم نمیگه!) . ربا جامعه رو نابود می‌کنه پولدار ها رو پولدار تر و فقیر ها رو فقیر تر می‌کنه . دقیقا برای همینه که بانک ها و شرکت های بیمه در کشور های مختلف این کتاب رو رایگان بین مردم توضیع میکنند... . 3 الواح گلی کشف شده در بابل بیشتر حاوی اطلاعات مختصر و عدد و رقم ها هستند نه دفتر خاطرات!! پس فکر نکنید داستان های کتاب دقیقا و عیناً همون چیزیه که 3000 سال پیش رخ داده!
علیرضا قاضی
این کتاب رو شدیدا توصیه میکنم به دوستانی که هدف و انگیزه موفقیت رو تو وجودشون دارن . واقعا صفحه به صفحه این کتاب لذت بخشه و با داستان‌ها و روایت‌های جالبی که استفاده کرده ، راز ها و ایده‌های طلایی درمورد ثروتمند شدن و موفقیت فردی ارائه داده. از ارزش خوندن این کتاب هرچی بگم کم گفتم!
منم
سلام دوستانی که این تیپ کتاب ها مثل کیمیاگر ، ثروتمندترین مرد بابل رو میشناسند برام معرفی کنند...مرسی
احسان
خوب، اما به نظرم به پدر پولدار پدر بی پول نمیرسه :)
کاربر ۴۲۶۹۷۳۷ farzane
کتاب عالی هست
Samir
به نظرم عالی
کاربر ۲۰۶۸۷۵۹
ای کاش این کتاب را تو مدارس تدریس میکردند
محمد دانشجو
این کتاب تا حدود زیادی فاقد اعتبار تاریخی به نظر میاد و یکی از علل آن نویسنده این کتاب است که از محققان تاریخ باستان نیست و فقط با تاریخ بابل آشنایی دارد. و زمینه فعالیت و تحصیلات دانشگاهی ایشان هیچ ارتباطی با تاریخ باستان ندارد. بهتر از بدانید که این کتاب به صورت رایگان توسط بیمه ها و بانک ها (خارج از ایران) به صورت رایگان در اختیار مردم قرار میگیرد این کتاب شمارا به سپرده گذاری ، سرمایه‌گذاری ، استفاده از بیمه هایی اعم از بیمه عمر و ... ترغیب و تشویق میکند این کتاب نکات را در کنه داستان هایی ساختگی از بابل کهن بیان میکند که هم جالب و هم گاهی مثل نتیجه گیری داستان «دیوار های بابل» ممکنه است به شعور مخاطب توهینی هرچند اندک بنماید. مطالعه این کتاب خالی از لطف نیست اما چنانچه اهل بیمه کردن و سپرده گذاری در بانک هستید احتمالا مطالب این کتاب خیلی به کار شما نیایید اما این کتاب را شاید بتوان به نوجوانان توصیه کرد.
novin4466
واقعاً کتاب عالی و کاربردی هستش. خیلی جالبه که قوانین ثروتمند شدن از همچین زمان بسیار طولانی ای وجود داشته و هنوز هم هست و استفاده میشه.
Razieh
ترجمه روان و عالی داشت .محتوا عالی و بی نظیر و درک و فهم آن آسان .کسی می تواند به خواسته های بزرگش برسد که برنامه دقیق داشته باشد و به آن عمل کند و به هیچ وجه نامید و تسلیم نشود .کتاب خیلی خوبیه به همه شما عزیزان توصیه می کنم حتما بخوانیدش .
مهدی
بعضی از جملاتش واقعا حکیمانه ان. لب مطلبش یک صفحه اس که شاید خودتون قبلا از روی تجربه یاد گرفته باشین ولی واقعا ارزششو کل کتابو بخونین. خیلی جذاب و سرگرم کننده اس و واسه همه افراد بالای ۱۳ سال مناسبه.
فرشید تقوی
ترجمه روان بود. حاوی مطالب مفید و کاربردی است.
Ahmad
یه کتابایی هستن فقط درباره موفقیت حرف میزنن،یه کتابی هست فقط داستان های خسته کننده میگه.اما این کتاب به روشی زیرکانه و استادانه مطالب اموزشی رو در قالب داستان هایی قرار داده که وقتی میخونیش میری به سرزمین بابل و خودتو تو قلعه ها و صحراهای بین و النهرین میبینی .اگه کتابای موفقیت میخونی مخصوصا تو زمینه ی پول و سرمایه این کتاب عالیه
amin dalir
فندانسیون فکری موفقیت رو از دریچه نگاه جذاب این نویسنده ببینید. توی این کتاب بهت میگه برای موفقیت اقتصادی چه طرز فکری باید داشته باشی.خیلی کلی میگه ولی خیلیییی کاربردی .داستانوار بودنش هم جذابش میکنه هم ترغیب به پیگیری توی این یکی دو هفته ای که کتابو خوندم ، زندگی در بابل رو تجربه کردم.
شاهین
در یست کتاب های نشان شده قرار دادم چون تعریفش رو از برخی افراد شنیدم.

حجم

۳۲۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۳۲۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
۱۸,۵۰۰
۵۰%
تومان