نظرات درباره کتاب تولد در سائوپائولو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تولد در سائوپائولو اثر راضیه مکاریان

نظرات کاربران درباره کتاب تولد در سائوپائولو

گردآورنده:بهزاد دانشگر
انتشارات:عهد مانا
امتیاز:
۴.۳از ۹ رأی
۴٫۳
(۹)
:)
دراین کتاب همراه می شویم با بانویی برزیلی که مسیر های زیادی را پشت سر گذاشت دختری که آرزوی زندگی داخل آمریکا را داشت ولی بیماری مادر و سوالاتی که در ذهنش بود باعث شد که سه تا دین عوض کند تا برسد به دین مهربانی یعنی اسلام.... دینی که از زمان مسلمان شدنش لطف و محبت ها یک به یک شامل حالش شد مثل زیارت اربعین... درس دین خواند تا برگردد به کشورش تا یک موسسه اسلامی تشکیل بدهد تا که نور اسلام را در کشور خودش گسترش بدهد کتابی شیرین که خواندنش برای همه گروه شیرین و جذاب است 🌱
fateme28
بسیار زیبا و تاثیر گزار بود کاش قدر دین مان و زندگی در ایران رو بدونیم
عشق کتاب
تولد در نوجوانی! تولد در قلب برزیل! تولد در سائوپائولو! همواره شنیدن روایت زندگی کسانی که (به ظاهر) آزادی داشته اند و از هر چیز رها بوده اند اما به دین اسلام آن هم مذهب تشیع گرویده اند، برایم جذاب بوده است... کامیلا سلستینو هم از این دست افراد است... کسی که مسیحی بوده، مدتی آتئیست شده و حالا شیعه و مبلغ است! نگاه به زندگی و خدا را از دریچهٔ چشمِ خانم سلستینو از دست ندهید!
majede haeri
درباره یک خانم برزیلی هست که با یک آقایی در محل کارش آشنا میشه، و اخلاق خوب آقا و رفتار محترمانه‌ش با همسرش، خیلی توجه این خانم رو جلب میکنه، و باعث میشه مسیر زندگی‌ش عوض بشه.
من
چه قدر قشنگ بود😭 چه قدر خدا بهش لطف داشت😭 کاش بشه ما هم انقدر واسه اسلام کار کنیم

حجم

۱۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد