نظرات درباره کتاب رک ترین کتاب ممکن و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رک ترین کتاب ممکن اثر شوتاب گنگوار

نظرات کاربران درباره کتاب رک ترین کتاب ممکن

امتیاز:
۴.۰از ۲۶ رأی
۴٫۰
(۲۶)
Ham_Dam
این کتاب به شما تمرین نمیده،..غالب افرادی که این جور کتاب ها رو میخونن منتظر تکنیک و راهکار هستن اما این کتاب واقعا با رک گویی، درباره ی یه سری مسائل غالبا مرتبط به هم صحبت میکنه و سعی میکنه شفافیت رو به شما بده...راهکار بعد از این میاد، از بعد از آگاهی و از کسی مثل خود شما. از لحاظ روان بودن ترجمه به نظرم یه جاهایی گیر داشت چون کل کتاب، بی وقفه در حال توضیح دادنه و لحن سریعی داره... ممکنه یه فصل هایی یا یه موضوعاتی برای الان شما بیشتر مناسب باشه اما در کل کتاب خوبی بود و خوبه که حداقل یک بار به حرفاش گوش بدین.
crazy
نمیدونم چرا ولی این کتاب ارزشش فراتر از این حرفاست وقتی مطالبشون میخوندم توی هر صفحه یکی دوتا جمله دقیق و مفید پیدا میکردم هایلایتشون میکردم.. برای من بهترین کتابایی بود که در عرصه خودیاری خوندم آفرین به نویسندش به خوبی مفهموم خیلی چیزا رو درک کرده
Mehdi ;)
کتابیه که دید جدیدی از مسئله خودشناسی و مردم و جنبه های دیگه زندگی به شما میده و زبان روان و عامه پسندی داره پیشنهادش میکنم 💌
ماری
ینی هرقدر از خوبیش بگم کم گفتم فقط بخونیدش همین
کرم کتاب
کتاب لحن و نگارش جالبی داره، انگار یه دوست منطقی و کمک کننده و با لحن رک و تند! کنارت نشسته و داره با دید واقع بینانه ای مسائلی که در اکثر مواقع باهاشون کلنجار میری رو بررسی میکنه. واقعا ازش لذت بردم، یادگرفتم و چندین بار هم مطالعه شد تا بلکه درک بشه.
Mahtab
خیلی از نکاتی که هممون از بچگی شنیدیم ولی درک نکردیم به صورت خیلی رک، منطقی و مستدل بهمون یادآوری میشه؛ مثل اینکه هویت خودمون رو داشته باشیم، بدون جانبداری و قضاوت های غلطمون راجع به مسائل مختلف فکر کنیم و مقایسه نکنیم چون نکته اینه که هر کسی کهکشان خودش رو داره پس مسیرها متفاوت هست و باید راه خودمون رو ادامه بدیم. ترجمه کتاب عالی هست و خیلی از قسمت ها رو هایلایت کردم و اسکرین گرفتم تا بازهم مرور کنم.

حجم

۱۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد