نظرات کتاب در باب خلوت‌گزینی
کتاب در باب خلوت‌گزینی اثر میشل دو مونتین

کتاب در باب خلوت‌گزینی

انتشارات:نشر روزگار نو
امتیاز:
۴.۰از ۸ رأی
۴٫۰
(۸)

نظرات کاربران

imanshahbeigi
لطفا از این نشر و مترجم کتابی نخرید. این خانم در پنج سال ۹۸ کتاب «ترجمه»!!! کرده. فقط یک جستجوی ساده در سایت کتابخانه ملی بکنید. در صحت استناد این ترجمه‌ها به ایشان جای تردید بسیار بسیار بسیار فراوان است. متاسفانه وزارت ارشاد اقدامی نمی‌کند. هر کس که دستی در ترجمه داشته باشد می‌داند که ترجمه آثاری از جیمز جویس، مارکس، انگلس، کنفوسیوس، اوهان پاموک و میشل دو مونتین و ... با این حجم و دشواری زبان سالها وقت نیاز دارند. این خانم باید روزی پنجاه صفحه کتاب ترجمه مرده باشد تا در طول پنج سال ۹۸ کتاب چاپ کرده باشد. لطفا باعث رونق کار ایشان و نشر روزگار نو و روزگار و کوله پشتی که این تخلفات را انجام داده نشوید.
مهرشاد
خب من مترجم رو نمی‌شناسم اما این نشر بسیار موازی کاری انجام می‌ده اما با این‌حال شاید مترجم همه‌ی این‌ترجمه‌ها رو قبلا در طول زندگی انجام داده و در طول پنج سال منتشرشون کرده
مصطفا پرویزی
کتاب مجموعه مقالاتی‌ست از میشل دومونتین، اندیشمند سرشناس قرن ۱۶(دوره رنسانس) که موضوعاتی مانند خلوت گزینی،تخیل، اندوه،ترس،وجدان،خشم،پرهیزکاری، خواب و .... را شامل می‌شود و می‌تواند الهام بخش خواننده باشد. دومونتین پایه‌گذار مقاله‌نویسی مدرن است.
yazdaan
کتاب حجم کمی دارد ولی پر است از جملات قصار فلسفی که تمام جنبه های زندگی را اعم از فردی و اجتماعی شامل میشود. عمدتا جملات نویسنده با اینکه کوتاه است ولی همانند چکشی که کافکا میگفت به خواننده برخورد میکند و او را از بسیاری از توهمات و رویاها که با آنان زندگی، و گمان میکرد حقیقت دارد بیدار میکند. بیان واقعیت و زدودن گرد و غبار از "زندگی" و فریاد واقعیت ها،کار آسانی نیست ولی میشل دو مونتنین به زیباترین شکل ممکن در این کتاب انجام میدهد‌.
mohammadmehdi
ترجمه کار بسیار ضعیفه
afshar
کتاب خوب و جالبیه.ترجمه ی خوبی هم داره.
کاوه
کتابی بسیار ارزشمند و سرشار از مطالب ظریف و آموزنده.

حجم

۱۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۱۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد