نظرات درباره کتاب من برده هستم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب من برده هستم اثر پاتریسیا مک‌کیساک

نظرات کاربران درباره کتاب من برده هستم

۴٫۹
(۱۰)
افرا
مطالعه نسخه چاپی* آزاد بودن با آزاده بودن فرق دارد. کلوتی برده ای بود که خودش بردگی را انتخاب کرد و آزاد ماند!! دختری که در ابتدا داستان هیچ تصوری از آزادی نداشت و آزادی برایش فقط کلمه بود، حالا خودش تبدیل می شود به مظهر آزادی. . کلوتی، دختر نوجوان سیاه پوست، خواندن و نوشتن را وقتی یاد گرفته که مشغول باد زدن پسر ارباب بوده و دفترچه خاطرات خود را با کاغذ هایی که یواشکی از ارباب کِش می رفته، درست کرده. و حالا این دفترچه خاطرات پیش روی شماست.
نَعنا🌿
کلوتی، دختری دوازده ساله که در اسارت، معنای آزادی و آزادگی رو فهمید و به خاطرش مبارزه کرد. . نویسنده به خوبی تونسته دوران برده داری و تلخی های زندگی مردمانی رو توصیف کنه که تنها جرمشون، سیاهی پوست بود. خوندن این کتاب من رو خشمگین کرد، خشمگین از دست جهل ها، فرهنگ ها و انسان نماهایی که به خود جرئت دادن بزرگترین موهبت خداوند به انسان رو بگیرن و خود رو برتر بدونن. . و قطعا این دنیا مدیون کلوتی هاست، که دنیا رو با مبارزه و فداکاریشون، محلی زیباتر و روشنتر برای انسانیت کردن و میکنن.
📚عشق کتاب📚
محشره واقعا سختی های برده هارو خوب به تصویر کشیده کتاب چاپیش رو خوندم عالی بود کسایی که به داستان هایی درموردتاریخ برده داری علاقه دارند حتما این کتاب رو بخونن این کتاب از زبان یه دختربرده بیان شده و خاطرات یه دختره از اون زمان 💖💗💝
کاژه
عالی بود باتشکر
کاژه
بسیار عالی بود یکی ازبهترین کتاب هایی بود که خوندم
♡Sara♡
بسیار زیبا بود.
فاطمه
کتاب ارزش خوندن داره، ولی برای نوجوان زیر ۱۵، ۱۶ سال مناسب نیست. یه چند تا توصیفات داره از تمایل اربابان به تجاوز به بردگان زن و... اگر اینها رو نداشت حتما می‌دادم پسر ۱۲ ساله خودم و نوجوان‌های اطرافم بخونن. با تاریخ و خوی استکباری غرب و آمریکاآشنا بشن.
کاربر ۵۶۶۵۷۵۷
چرا نمی شود هم آزاد بود و هم زنده...
leila
کاملا قلبتون رو درگیر می کنه و ذهنتون رو
رامبد جوان love
نمونه اش فوق العاده بود میخرمش حتما 😍😘😚😙😗

حجم

۲۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۶۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد