نظرات درباره کتاب اخگری در خاکستر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اخگری در خاکستر اثر صبا طاهر

نظرات کاربران درباره کتاب اخگری در خاکستر

نویسنده:صبا طاهر
انتشارات:ایران‌بان
امتیاز:
۴.۷از ۶ رأی
۴٫۷
(۶)
شیوا
به نظر من طاقچه به اشتباه این کتاب و کلا همه داستان های فانتزی رو در گروهبندی کودک و نوجوان قرار می ده. این کتاب به هیچ عنوان مناسب کودکان یا نوجوانان نیست ولی برای بزرگسالان علاقمند به داستان های فانتزی فوق العاده جذاب و پرکشش است. بلافاصله خوندن جلد دوم رو شروع می کنم.
Tokumei
آسمان پس از توفانم بزاریننن لطفاا
farhangmk
بهترین رمان فانتزی ای که تا به حال ترجمه شده
آناهی‌تا
الایس و لایا. هردو ناراضی از موقعیت، هردو با هدفی غیر ممکن در سر. الایس و لایا با درد، سوگ، خشم، دوتا شخصیت اصلی کتاب هستند که زاویه دید خودشون رو دارن و برای هدفشون زنده‌اند و می‌جنگند، هر یک با راه خود. این کتاب فضایی بی‌رحمانه و خاکی داره و با این حال خیلی جذاب و پرکشش‌ـه. توصیفات کتاب واقعا آدمو توی خودش غرق می‌کنه. هیچ خبری از کلیشه های کتابای آبکی نیست. فانتزیِ بسیار جذابی که واقعا ارزش بیشتر دیده شدن رو داره و واقعا کمتر از لیاقتش بهش پرداخته شده. وقتی این کتاب رو توی کتابخونه دیدم خیلی تعجب کردم، چون انتظار نداشتم کتابخونه از این کتابا داشته باشه. تا رسیدم خونه شروعش کردم و با اینکه چندوقت بود بخاطر مشکلات شخصی میلی به کتاب خوندن نداشتم، دوروزه تمومش کردم!
کاربر ۶۸۱۸۲۲۳
فوق العادههههههه ترین کتاب زندگیم یه داستان خیلییییی قشنگ و فوق العاده مثل کتاب های خوب های بد بد های خوب،خردم کن،مجیستریوم انتشارات ایران بان هم ترجمه ش عالیه و هم بدون س.انس.وره ژانرش هم عاشقانه،فانتزی،اکشن و رازآلود هست🙃 به شدت پیشنهاد میکنمممم
mostafa
این جلد اول از یک چهارگانه فانتزی بزرگسالانه است با شخصیت پردازی و داستانی خوب وتا آخر کتاب از خوندنش خسته نمی شید

حجم

۴۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۴۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد