نظرات درباره کتاب یدک و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب یدک اثر شاهزاده هری

نظرات کاربران درباره کتاب یدک

نویسنده:شاهزاده هری
انتشارات:نشر مون
امتیاز:
۳.۶از ۲۳ رأی
۳٫۶
(۲۳)
Masahiro
لطفاً در بی‌نهایت قرار بدید. سپاسگزارم.
MOHAMMAD MAHDI
سلام و عرض ادب به نظرم اظهار نظرهای سطحی در مورد کتاب های عمیق ، در شان انسانهای کتاب خوان نیست ، ما تا از یک زاویه ی دیگه به مسائل زندگی نگاه نکنیم و تا از بیرون اشکال مختلف رویکردهای جهان رو به نظاره ننشینیم ، زاویه ی نگاه درستی نسبت به مسائل جهان هستی پیدا نخواهیم کرد ، این جهان جهان قابل مشاهده است ، نه جهان مورد قضاوت های گاه و بی گاه ، چنین کتابی رو باید بسیار عمیق و دقیق مطالعه و بررسی و تجزیه و تحلیل کرد.
MOHAMMAD MAHDI
🙏🙏🙏🙏🙏🙏 کاملا سپپپپپپپپپپپپاس
حمید فروغی
👍👍👍👍👍👍 کاملا دررررررررررررست
مترجم بهادر قریشی
با عنایت به شایعه تنقیح در ایران، متن انگلیسی کتاب را با زحمت تهییه کردم و با این ترجمه بصورت مقابله ای بررسی نمودم. بسیار ترجمه دقیق و با رعایت اصل امانتداری ، این کتاب ترجمه شده و هیچ تنقیح یا جاافتادگی ندیدم. از لحاظ داستان ، تمام آقا زاده ها و فرزندان مسوولین و به قولی بچه متصل ها ، بنشینند ، وقت و انرژی صرف کنند ، و ببینند پسر پادشاه انگلیس چقدر سختی کشیده ، در ارتش رفته و در جنگ در نقش یک خلبان هلیکوپتر شرکت فعال داشته است. پرنس هری می‌توانست با اینهمه امکانات ، یک شرکت بزند و از صبح تا شب هدویسم بشود ، ولی با مطالعه این کتاب می‌فهمیم که رنج فقط برای ما نیست ، بلکه برای شازده هری هم دنیا بالا و پایین دارد، پس امیدوار باشیم و این کتاب را که از بطن راهروهای کاخ باکینگهام درآمده را مطالعه کنیم.
کاربر 6368721
میشه بفرمایید کی و با چه ابزاری شما درصد گرفتید که ٩٠ درصد بیسواد و بی لیاقت هستند؟ بنده انکار نمی‌کنم نابسامانی های موجود رو اما کسی میتونه به درستی نقد کنه که همه چیز رو باهم ببینه هم کاستی ها و هم نقاط قوت رو اما اگر نگاه صفر و صدی به امور و واقعیات داشته باشید و بی اساس و منطق و مدرک درست حرف بزنید بله کشور ما با وجود افرادی مثل شما که روی هوا حرف می‌زنید میشه جهان سوم. کسی که میخواد بحث کنه با محاسبات درست حرف میزنه نه اینکه همونجوری برای خودش درصد بده 😏
کاربر ۱۴۰۴۳۳۷
دوست عزیز، فرق بین کشورهای جهان اول و سوم همینه که هرکسی بنا به موقعیت اجتماعی که داره زندگی نمیکنه بلکه بر مبنای عرف جامعه زندگی میکنه تا بتونند در وقتی که کشورشون احتیاج به کمک داره، اونا هم کاری انجام بدن، نه مثل کشور ما که 90درصد آدمهایی که سر کار هستن نه سواد اون کارو دارند ونه لیاقتش رو.
Sayo
تنها برداشتی که میشه ازش کرد اینه که تشریفاتی بودن مقام ملکه و جانشینانش یه حرف چرته. اگر غیر پول، قدرت و زور نصیب شاه یا ملکه نمیشد هری این همه عصبانی نبود از وضع خاندانش
Sharareh Haghgooei
در این کتاب شاهزاده هری زندگی و احساساتش را از دیدگاه خود توصیف کرده است! او حق دارد نظرات خود را داشته باشد و بخواهد آنها را به اشتراک بگذارد... اما من به شخصه دوست داشتم نظرات خاندان سلطنتی را هم در مورد این ادعاها بدانم که البته مطابق متن کتاب، این اتفاق هیچگاه نخواهد افتاد. تجارب زندگی که در کتاب توصیف شده مرا متحیر و در آن محدودیتهای زندگی افراد مشهور و البته اشرافی به خوبی نمایش داده شده است.ظاهرا در تمام دوره‌ها در لایه های بالای قدرت دسیسه وجود دارد، چیز دیگری که در مورد کتاب دوست داشتم نحوه نگارش آن در فصل های کوتاه است که به خوبی نوشته شده و خواندن آن را آسان و بسیار لذت بخش کرده است.
florial
این کتاب کتابی هست که باید با نظاره گر بودن زندگی نویسنده و درک مشکلاتی که داشت و همدلی باهاش خونده بشه.اگر ادم قضاوت گری هستید یا اینکه از اطلاعاتی که از قبل از نویسنده دارید میخواید نقدش کنید یا پیش داوری کنید پیشنهادم این هست که نخونیدش.بسیار روان و عالی هستش و من شخصا از خوندنش لذت بردم.
hamideh
کتاب جالبی است برای علاقمندان به زندگینامه ها.و علاقمندان به زندگی ملکه ها و شاهزاده ها.روایت عجیبی از مشکلات زندگی در قصر و تلاش برای حفظ حریم خصوصی.افشاگری تکان دهنده ای از روابط پشت پرده دربارها و مطبوعات و .....
lili
دانستن انکه همواره ظاهر درخشان الزاما باطنی به همون زیبای داره با خواندن این کتاب کاملا قابل درک می،شود
نابغه
راستش به نظرم تنها چیز مهم درمورد این کتاب شخصیت پرنسس دایانا است ..اینکه ما بدانیم زندگی و مرگ دایانا چطور بود اون هم از کسی داخل ساختمان انتهای تاثیر گذاری این خاطرات است ..
کاربر ۶۲۹۶۰۹۵
خانواده سلطنتی به زبان ساده، بچه پولدار هایی هستن که همه چیز دارن، میتونن هرچی بخوان بدست بیارن، اما خب هیچ وقت برای هیچ کاری تلاش نمیکنن و یه چیزی دارن که بخاطرش بنالن. کتابی رو بخونید که یه چیزی ازش یاد بگیرید، نه آه و ناله های کسی که همه چیز داره و بیشتر میخواد.
نجمه۶۸۵۲
در یک کلمه افتضاح!
کسری
شاهزاده (مخصوصا انگلیس) یک مقام اجتماعیه که به شکل غیردموکراتیک تعیین شده و به قولی از باد معده ثروت داره در نتیجه کاری به جز مفت خوردن و خوابیدن انجام نمیده که زندگیش حتی ارزش خوندن داشته باشه در عوض پول کتابی رو بدید که طرف برای زندگیش عرق ریخته, شب های بی خوابی کشیده, فحش خورده, گریه کرده, بی پولی کشیده و غیره
SomeOne
همین که میای ندونسته یه آدم رو قضاوت می کنی، معلوم میشه چه جور آدمی هستی . تو در حدی نیستی که به بقیه بگی چی بخونید چی نخونید. نظرت هم اصلا محترم نیست.
حمید فروغی
چرا همیشه باید اون زندگینامه ای رو بخونیم که طرف عرق ریخته و ... اتفاقا به نظرم همینش قشنگه که مثلا من یا هرکسی که به هیچ وجه زندگی مرفه و به قول شما سلطنتی و پول باد آورده نداره میخواییم راجع به زندگی سلطنتی چیزی بدونیم،پس میریم سراغ همچین چیزی دیگه نمی‌گم اونطور زندگینامه ها رو نخونیم ها، اتفاقا بخونیم و حتی بیشتر هم بریم سراغ اون زندگینامه ها ولی اینوری هم هست دیگه قشنگی دنیا به چندوجهی دیدنشه نه ی وجه
کاربر 2726075
👌🏻 موافق هستم

حجم

۷۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

حجم

۷۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد