نظرات درباره کتاب سرافینا و روح سرگردان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سرافینا و روح سرگردان اثر رابرت بیتی

نظرات کاربران درباره کتاب سرافینا و روح سرگردان

نویسنده:رابرت بیتی
امتیاز:
۵.۰از ۵ رأی
۵٫۰
(۵)
گمشده در دنیای کتاب ها :(
انتشارات پرتقال منتشر کرد: طوفانی شیطانی و ویرانگر در راه است... اتفاق عجیبی برای سرافینا افتاده است. او با بدنی زخمی در تاریکی ناشناخته ای چشم باز می کند و می بیند همه چیز در بیلتمور تغییر کرده است. دوستان قدیمی کارهای وحشتناک می کنند و دشمن همه جا حضور دارد. نیرویی بی نام ونشان که با خودش سیل و طوفان های خانمان برانداز می آورد و سر راهش همه چیز را نابود می کند به بیلتمور نزدیک می شود. سرافینا تا دیر نشده باید از اوضاع سر دربیاورد و راهی برای استفاده از قدرت های عجیب تازه اش پیدا کند. او باید بیلتمور را نجات بدهد.
panteA.=)
این کتاب بهترین کتابی بود که خوندم و جلد جهارشم اومده و منتظرم که اتفاق های جالبی درش بیوفته
starlight
جلد سه از مجموعه سرافینا :)) این مجموعه هر جلد که جلوتر میره پیشرفتش بیشتر میشه و جذاب تر و خلاقانه تر میشه ! من خودم نسخه زبان اصلی رو خوندم ، چون که ترجمه شده اش سانسور داره ، البته جلد چهارش هم ترجمه شده ، که بین همه کتاب های سرافینا جلد مورد علاقمه 😉😊 اگه این کتاب و کتاب های قبلی رو خوندید حتما حتما جلد چهار رو هم بخونیدش :))
کاربر 6159546
خببب از کجا شروع کنم کلی حرف هست که راجب این کتاب میخوام بزنم.... اینارو ولم کن بریم اصل مطلب اول اینکه میخوام بگم این کتاب بهترین کتاب هست که خواندم و درحال خوندن جلد چهار هستم. خیلی دلم میخواد سرافینا با برایدن باشه ، خب اینجا رو ول کن احساسی نشه ، بعد هم میخوابم بگم‌که سرافینا عاشقتممم(البته میدونم سرافینا واقعی نیست، ولی میپرستمش) و اینکه از اینکه رابرت بیتنی این کتاب رو نوشتی تشکر ، بعد من با این کتاب زندگی کردم‌ و اینکه خیلی خوب نویسنده این کتاب و احساسات شخصیت هاش رو نوشته (نمیدونم دیگه چی بگم) خب بسه دیگه خیلی حرف زدم سرتون رو درد نیارم حتما این کتاب رو بخونید (پیشنهاد از ی خوره کتاب به ی خوره کتاب دیگه)

حجم

۲۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۲۵۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد