نظرات درباره کتاب به دیگر سخن و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب به دیگر سخن اثر جومپا لاهیری

نظرات کاربران درباره کتاب به دیگر سخن

۳٫۱
(۱۳)
scream
قبلا از نویسنده کتاب به کسی مربوط نیست رو خوندم و بدم نیومد . اما این یکی جدا کسل کننده بود. با وجود حجم کم یه هفته زمان برد خوندنش.
Golshan
کتاب متوسطی بود، نوعی کتاب زندگی نامه که راجع به خاطرات خود نویسنده در مواجهه با زبانی جدید بود، نویسنده ایی انگلیسی زبان که به زبان ایتالیایی علاقه مند میشود و طی بیست سال زبان ایتالیایی را می آموزد و مدتی هم در ایتالیا زندگی میکند و کتاب حاضر را به زبان ایتالیایی مینویسد. بنظر من کسانی که در حال یادگیری یک زبان جدیدند با این کتاب بیشتر ارتباط برقرار میکنند.
فرزاد
این کار با بقیه کار های خانم لاهیری متفاوت است این کتاب شامل علاقه نویسنده به زبان ایتالیا یی و مراحل یادگیری این زبان است همچنین شامل احساسات لاهیری در مورد علل و سیر یاد گیری آن زبان میباشد به شخصه به رمان های داستان محور بیشتر متمایلم و از این کتاب با توجه به نوع علاقه ام خیلی لذت نبردم
Dentist
جومپا لاهیری اصالتا اهل بنگال هستش. ولی از چهار سالگی توی آمریکا زندگی کرده. و همیشه به نوعی بین دو زبان بنگالی و انگلیسی معلق بوده. توی یه سنی، شدیدا به زبان ایتالیایی علاقه مند میشه و شدیدا یادگیریشو دنبال میکنه. تا حدی که تصمیم میگیره مدتی رو در ایتالیا زندگی کنه. این کتاب به نوعی بزرگترین چالشش محسوب میشه.چون به ایتالیایی نوشته شده. کتاب در حقیقت شرح دست و پنجه نرم کردن نویسنده،با زبان ایتالیاییه.تلاش و پشتکار نویسنده در این زمینه واقعا تحسین برانگیزه.
Mary gholami
زیاد جذاب نبود
Ati
من کتاب مترجم درد هاشو خوندم عالی بود
Farzad
خوب و دل چسب ارزش خرید رو داشت پیشنهاد میکنم بخرید
عسل
لاهیری که حرف نداره کتاباش

حجم

۱۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۰۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۶,۷۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد