نظرات درباره کتاب در کمال خونسردی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب در کمال خونسردی اثر ترومن کاپوتی

نظرات کاربران درباره کتاب در کمال خونسردی

انتشارات:نشر بیدگل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴۰ رأی
۳٫۰
(۴۰)
گردشگر
ترجمه خوبی نداره. ۷۰ صفحه خوندم هیچی نفهمیدم.
الهام رحیمی
اتفاقی صفحه 61 نمونه رو باز کردم. معلوم نبود ترجمه محاوره ای هست یا کتابی. ایرادات ادبی هم داشت. منم از ترجمه خوشم نیومد.
سیمین
بالاخره جنایتی رخ داده و آدم کنجکاو میشه بفهمه علتش چی بوده و کل کتاب رو میخونه ولی به نظرم زیادی کشدار شده و میتونست کوتاه تر باشه. یه خورده خسته کننده میشه. ترجمه اش هم به نظرم مشکلی نداشت یا حداقل اشکالات چشمگیری نداشت.
Raha Roosta
من این کتابو زو زبان اصلی خوندم عالی بود
erfan
آفرین
آتوسا
کتاب در مورد جنایتی بود که در یک خانواده در کانزاس توسط دو نفر انجام میشه و داستان پیرامون همین قضیه شکل میگیره از ترس و ناامنی بعد از قتل خانواده ای که همه ی همسایه ها دوستشون داشتند تا رمز گشایی انگیزه قاتل و سرگذشتشون که تا اینجا آن ها رو رسونده. چیزی که در این کتاب جذابه نگاه عادلانه و بدون قضاوت نویسنده است که باعث شده خواننده از هر زاویه ای بتونه این قتل رو بررسی کنه .از عصبانیت برای خونسردی دیک (یکی از قاتل ها) هنگام اعتراف به قتل تا سرگذشت غم انگیز همین قاتل و زوایه ی روایتی خانمی که در زندان زندگی میکنه از دیک به ما نشون میده و همه ی این ها نشون میده که با توجه به اینکه این کتاب از یک داستان واقعی وام گرفته نویسنده مشاهده پذیری خوبی نسبت به جریان داشته و به این پرونده ی جنایی نزدیک بوده و تونسته این پرونده رو با روایتی درست به خواننده منتقل کند تنها چیزی که در کتاب اذیت کننده است تعداد زیاد اسامی است که اگه خواننده با دقت داستان رو دنبال نکنه میتونه گیج کننده باشه یا ذهن خواننده رو از مسیر داستان دور کنه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵۸ صفحه

قیمت:
۱۶۰,۳۰۰
۱۱۲,۲۱۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد