نظرات درباره کتاب نیمه تاریک وجود و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد

نظرات کاربران درباره کتاب نیمه تاریک وجود

نویسنده:دبی فورد
ویراستار:ریحانه فرهنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۵۱۴ رأی
۳٫۹
(۵۱۴)
Niyayesh
ببینین... کتاب کاملی نبود و نقص زیاد داشت؛ پرگویی و اضافه گویی، تکرار مکررات، علمی نبودن بخش‌هایی از اون، تضادها و تناقضات و... اما وقتی بخونینش، متوجه میشین که داره ناخودآگاه روی شما و زندگیتون تاثیر می‌ذاره. من تمارینش رو انجام نمیدادم اما این تاثیر رو حس کردم. فکر میکنم اگر پاس کردن چنین کتابی در سال نهم یا هشتم مدرسه اجباری می‌شد، شاید خیلی ها هدف و علاقه واقعیشون رو توی زندگی پیدا می‌کردن و شاهد این حجم از هجوم غیرمنطقی افرادی که صرفا به گفته دیگران می‌خوان دکتر بشن به سمت رشته تجربی نبودیم.
mohamadh
این یکی از کاربردی ترین کتاب های حوزه توسعه فردی هست که کاملا اصولی پیش رفته. تمرین ها و مثال های بسیار خوبی در جای جای کتاب قرار گرفته است. ولی خواندن کتاب به تنهایی فایده ندارد برای نتیجه گرفتن از این کتاب بهتر‌ است کنار یک روانشناس تمرین های کتاب رو پیش ببریم.
Shazada Khan
قدرت نبوغ خودت را اشکار سازید، از شکست زندگی نترسید، دو باره به مسیر خود ادامه دهید، تا یک زندگی پر از خرسندی خوشندی را پدید بیاورید. این کتاب فراز نشیب زندگی را هویدا ساخت.
کاربر ۲۴۰۰۱۴۹
این کتاب در حوزه خودشناسی،توسعه‌فردی و بهبود بنیادین زندگی هست.کتاب زرد و انگیزشی و به اصطلاح بازاری‌ای نیست.دومین سالی هست که این کتاب رو خوندم و خیلی برام مفید بود.
miracle
خب راستش اولش اصلا نمیخواستم تا آخر بخونمش. هر چی جلوتر رفتم نکته هایی گفت ک با مثال اول و دوم باور نکردم و به تدریج حس کردم این منممم و برای همه ادمای دورمم همینههههه. اینکه ما خصوصیات زشتمونو نفی میکنیم، فرافه کنی میکنیم و به یکی دگ نسبت میدیم.از خصوصیات بد یکی دگ بدمون میاد و کلی انتقاد و غیبت میکنیم پشتش اما انگار این خصوصیات بد یک آینه از رفتار خودمون بوده. انگاری دنیا میخواسته اون بخشی ک همیشه نفی میکردی رو نشونت بده.بعد که همه ی بخشای تاریکتو میبینی و میپذیری اروم میشی دگ حساس نیستی چرا بقیه این مدلین. یادتون باشه بعد خوندن این کتاب علاوه بر اینکه یک دید جدید میگیری از زندگیت(دید و نگاهی ک هنوز خیلیا نمیدونن و نمیفمن ینی چی)،هر چیم به فصلای وسط میرسی بیشتر مارک میکنی مطالبو چون همش مهمن همش درس زندگین و اگه بهشون فکر کنی میدونی چقدر مشابه این مثالا برات پیش اومده. کتاب کلی تمرین داره ک سخت نیس ولی باعث صلح درونت میشه. بی تعارف بگم اگه کتابو نخونی اتفاقی برات نمیوفته اما اگه بخونی ارامش داری دگ رفتار بد بقیه رو مخت نمیره به راحتی. با خودت بیشتر قبل دوست میشی. همه بخش های زندگیتم دوست داری. حالا انتخاب با خودت!!
کاربر ۲۹۳۵۸۵۴
هرچقدر از خوب بودن این کتاب بگم کم گفتم
bl’o’lfllol!p
منکه نخوندمش ولی نظر میدم که بهم برگ هدیه بدین
پریسا
من این کتاب رو خوندم و به نظرم جزو عالی ترین کتابایی هست که تا الان نوشته شده.. به شدت توصیه میکنم بخونید
نسرین نیکبخت
چند فصل اول کتاب خیلی پربارتر از بقیه فصل ها هست. اینکه میگه باید صفات بد خودت رو پذیرفت میفهمم ولی درآغوش بگیریم از اون صفت منفی موهبت رو درک کنیم نمی‌فهمم. و اول کتاب میاد با باورهای دینی مخالفت میکنه و در فصل های بعدی از کاعنات میگه.
sayed ali sina sharifi
کتاب بسیار روان و خوب مییاشد
حامد
کتاب شماره ی ۹ از طاقچه: بسیار کتاب جذاب و زیبا و کاربردی! این کتاب با اینکه درون مایه علمی و روانشناسی داره اما اصلا متوجه نمیشد که دارید یه کتاب علمی میخونید چون با مثال ها و داستان های مختلف مباحث رو به زیبایی بیان می‌کنه و میتونم بگم به شدت کاربردیه و نگرشتون رو بعد از خوندنش تغییر میده!
معماری
اصلا تو خوندن این کتاب شک نکنید. من پارسال خوندمش و دائم مطالبش رو توی زندگیم به خودم گوشزد میکنم. بی نهایت ممنون بابت این کتاب و استاد بزرگواری که معرفیش کردن بهم.
sadooghi
این کتاب عالیه ای کاش همه انسانها در جوانی یا زودتر نوجوانی زمانی که میخواهند به خودشناسی و دگر شناسی برسند بخوانند و دیدشان روشن تر شود
Najmeh
این کتاب بینظیره،حتما بخونید تا عاشق خودتون بشید❤️
کاربر ۳۵۵۸۷۰۳
با سلام در فایل صوتی صدای موزیک بسیار مزاحم است و صدای نقل کننده کتاب اصلا دلنشین نیست
مریم مهیایی
به نظرم اگر میخواین این کتاب رو بخونین حتما با همین ترجمه امتحانش کنید
Alireza
سلام کتاب بسیار خوب درمورد خودشناسیه یکی از سخت ترین کتاب هایی بود که میخوندم چون هر جمله و هر صفحه ش من به فکر فرو میبرد مجبور میشدم دائم از خودم بپرسم چندین بار هر خطشو میخوندم تا با خودم کنار بیام 😅 مطالب جدیدی برای من داشت
Aref_f
کتاب متفاوت و جالبی بود👌 بعد از خوندن این کتاب بیشتر با لایه های نهفته وجودیمون آشنا میشیم. لازمه هر کسی یک بار حداقل این کتابو بخونه دم نویسندش گرم👏
رضی
ساده بگم؛ اگر با خودت یا با اعضای خونواده یا دوست و آشنات مشکلی داری، خوندن این کتاب برات واجبه.
Mamadovsky
کلیشه ای، تکراری، حوصله سر بر. اگر دنبال کتاب مفیدتری برای خودشناسی میگردین که کاربردی تر باشم، چهار میثاق رو بخونید.

حجم

۳۱۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۳۱۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
۲۲,۰۰۰
۵۰%
تومان