نظرات کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند
کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند اثر جان گاتمن

کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند

۳٫۹
(۲۲)

نظرات کاربران

Aseman
این کتاب توسط یک ریاضیدان نوشته شده که براساس آمار و پژوهش طی ۲۰ سال تحقیقاتشو جمع آوری کرده و کتاب نوشته. در ابتدا شیوه بحث و مشاجرات رو در تمام زندگی ها به سه دسته تقسیم میکنه بعد عوامل مخرب بر روابط زناشویی رو توضیح میده که البته همه اینها با پرسشنامه هست که شما بدونین در چه سطحی از زندگی هستین. در پایان راه حل های مختلف ارایه میده که بتونین روابط رو بهبود ببخشین. به نظرم کتاب خوبیه که بدونین واقعا دارین تو زندگی چیکار میکنید خودتونو بشناسید اما در قسمت ارایه راه حل به اندازه بررسی مشکلات و روابط، قوی عمل نکرده و میتونست بهتر باشه. در کل نظرم مثبته امیدوارم نظرم بهتون کمک کرده باشه.
مری
گاتمن درمانگر هستن نه ریاضی دان... یک درمانگر معروف در حوزه زوج درمانی.
«راتع!»
ریاضی دان؟ ایشون روانشناس هستن
sadshin
کتاب بسیار منطقی،خواندنی و مفیدی هست! مخصوصا برای زوج هایی که 2سالی گذشته از زندگی مشترکشون و مشکلات جدیدی رو حس میکنند در مسیر قدمت پیدا کردن رابطه شون!! مشکلاتی که گاتمن به خوبی تو کتابش بررسی کرده و راحل هایی شدنی و نه ایده ال و فضایی داده... بخونید و درگیر بشید باهاش !!
مسعود
کتاب در مورد روش های ارتباطی و تعاملی زن و شوهرهاست محتوای کتاب خیلی خوبه پیشنهاد میکنم اما ترجمه خیلی ثقیله. یعنی بی مورد خواسته از واژه های جایگزین استفاده کنه که ترجمش ادبی تر باشه برای من که سرعت خوندن و درک مطالب خیلی واسم مهمه این یه اشکال به حساب میاد کلا متن رو خیلی پیچونده و سخت ترجمه کرده ترجمه حالمو گرفت ولی محتوای کتاب برام موثر بود
M.s Gholizade
نویسنده کتاب جان گاتمن یکی از زوج درمانگران مطرح در دنیاست که تجربیات خودش در آزمایشگاه و زوج درمانی کلینیکی خود رو در کتاب آورده است.این کتاب برای تمام روانشناسان و مشاورین و همه ی کسانیکه در حوزه زوج درمانی کار می‌کنند و همچنین تمام زوجین مخصوصا زوجینی که با هم اختلاف دارند ،توصیه میکنم. متن کتاب روان و ترجمه عالی بود .
Royas
این کتاب رو به توصیه روانشناس خوندم و به نظرم دیدگاه خوبی درباره زندگی مشترک و ازدواج به آدم میده.پیشنهادش میکنم‌.
Farzad
تا صفحه 80 کتاب رو تا الان خوندم بد نبوده هر چند پای چند تا چیز پیش پا افتاده که اکثرا میدونیم رو پیش کشیده ولی بازم خوبه ولی همه نمیشه همه حرفاشو قبول داشت به هر حال نظر شخصیه ارزش خریدشو داشت ولی به اون صورتم چنگی به دل نمیزنه واسه همین 3 استار بیشتر نمیدم
فاطمه
بسیار مفید و کاربردی
ریحانه
هر چند که این کتاب در ایران در سال ۱۳۹۵ منتشر شده، اما اصل کتاب در سال ۱۹۹۵ یعنی حدود ۳۰ سال پیش در آمریکا منتشر شده است. جان گاتمن زوج درمانگر صاحب سبک و موثری است که بهتر است برای آشنایی با نظریات ایشان از کتاب های به روز و جدیدترشان استفاده کنیم. چون روش زوج درمانی ایشان برمبنای پژوهش است قطعا در این مدت مطالب مفید بسیاری به کتابهایشان اضافه کرده اند.
کپتین ایمان
پول
0
mykamran
سلام بنده با چندین سال تجربه تخصصی روی هزاران زوج و مشاوره های طلاق دیدگاه در مورد پول و سایر مشکلات این است که زمانی شما رابطه اتون را شروع می کنید با این مشکل اقتصادی همراه هستید ولی در آن زمان عوامل دیگری باعث میشه که شما رابطه عاشقانه و مورد رضایت بیشتری داشته باشید، ولی زمانی که زندگی می گذرد هر دو زوج توجهشان به سمت ابعاد منفی زندگی جلب می شود مثل این می باشد که یک تخته سفید را در اول ازدواج به شما نشان داده اند و در آن چند نقطه سیاه وجود داشته و شما بیشتر تمرکزتان روی نقاط سفید و تا حدودی روی نقاط سیاه بوده است اما با گذر زمان بیشتر توجه زوجین مخصوصا آقایان اگر مقوله اقتصادی باشد به این سمت می رود و دائما در مورد نقطه های سیاه نظر می دهد و داستان سرای می کند و با توجه به تاثیر متقابل زوجین روی هم فضای عاطفی آنها روزبه روز سرد تر می شود که به آخرین مرحله یعنی طلاق عاطفی می رسند و نقاط سیاه تخته سفید بزرگ باعث جدای آنها می شود ، شماره تلفن بنده در صورت مشاوره در این بعد این می باشد(۰۹۳۷۲۶۰۳۶۴۶ جهانگیری)

حجم

۴۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۱ صفحه

حجم

۴۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۱ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد