نظرات کتاب کتاب رنج و عشق
کتاب کتاب رنج و عشق اثر خوان-داوید  نازیو

کتاب کتاب رنج و عشق

۲٫۷
(۱۲)

نظرات کاربران

maryam_z
واقعا متاسفم، کتابی که در شرایط کنونی می تونست به من خیلی کمک بکنه با یک ترجمه ی افتضاح همه چیز رو خراب کرد. برادر بزرگوار؛ جناب محمد علی جعفری ، انصافا شما مجبور به ترجمه کردن کتاب به هر قیمتی هستید ؟؟ اصلا برای من قابل درک نیست که چه طور یک نفر داخل اون انتشارات این کتاب رو ورق نزده و از خودش نپرسیده که این اراجیف چه جوری اجازه ی چاپ داره .... بعد از خوندن ۱۵۰ صفحه از خیرش گذشتم ، گناه خراب کردن کتاب های خوب هم بمونه پای مترجم نابلد ...🔫😒
کاربر ۴۷۰۱۱۶۴
این که تو ترجمه کتاب ضعف وجود داره درسته انا از طرفی هم کتاب تخصصی هستش و خواننده باید از قبل کمی با متون روانکاوی آشنا باشه تا درک مطالب براش راحت تر باشه در کل متون روانکاوی همیشه سنگین و فهم سختی داره.
بهار قربانی
این چه ترجمه ای دیگه؟ یه کتاب روانشناسی با این ترجمه آخه؟ افتضاح ترین ترجمه ای که تو عمرم خوندم،البته کلا بیست صفحه خوندم،اونم فقط شوکه شدم،چطور ؟ مگه میشه ؟ مگه داریم؟
mehr
موافقم اصلا ترجمه خوبی نداشت نتونستم تا اخر کتاب رو بخونم
کاربر ۱۴۰۵۴۸۲
ترجمه کتاب خوبه و قابل فهم .... من از خوانش این کتاب لذت بردم و فوق العاده بود
غزل
کتاب تخصصیه و برای همین ممکنه مخاطب عام باهاش ارتباط برقرار نکنه. نیاز به مطالعات قبلی داره. ترجمه در فصل‌های اول خوبه. اما متاسفانه هر چی جلو‌ می‌ره لحن تغییر می‌کنه. از مترجم تخصصی روانکاوی انتظار بیشتری می‌رفت. بخش‌ فرمول‌ها هم در اپلیکیشن به صورت علامت سوال بود و غیرقابل فهم.
کاربر 586333
wow
MARAzL
Ok

حجم

۵۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۵۶۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد