نظرات درباره کتاب دیاکو، گذشته پنهان (جلد اول) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دیاکو، گذشته پنهان (جلد اول) اثر رضا خردمند

نظرات کاربران درباره کتاب دیاکو، گذشته پنهان (جلد اول)

۴٫۴
(۷)
رضا خردمند
سلام به همه من رضا خردمند نویسنده کتاب هستم. اگه سوالی دارید زیر همین پست بپرسید یا در اینستا diaco_milia‎‌ سرچ کنید و اونجا سوال بپرسید.البته داخل اینستا توضیحات اضافی در مورد نژادها نوشته شده تا در درک داستان بیشتر بهتون کمک کنه.
reza sa
فعلا تا صفحه 120خوندم ولی گفتم نظرم رو بنویسم میتونم بگم نویسنده خیلی جرات داره که تو این ژانر تصمیم گرفته داستان بنویسه. نویسنده مدام داره از اعداد برای جادو و روز استفاده میکنه و نویسنده های دیگه به ندرت این کار رو انجام میدن. مثلا وقتی یک نویسنده میزنه 264 روز قبل این یعنی طرف باید خیلی دقیق همه چیز رو محاسبه کنه تا مشکلی پیش نیاد. حجم اطلاعاتی که نویسنده در مورد دنیای جادوییش خیلی سریع هست و این نشون میده یا نویسنده میخواد سریع داستان رو تموم کنه یا اینقدر حجم اطلاعات زیاد هست که همه اطلاعات این جلد فقط یک تکه از کیک اصلی هست. در کل من از این کتاب خیلی خوشم اومده و توصیه میکنم بقیه هم بخونن .
صابری
امیدوارم این نویسنده همچنان پر قدرت ادامه بده این داستان زیبا رو به یک نقطه عالی برسونه. نمیشه گفت با یک نویسنده حرفه ای طرف هستیم ولی قطعا با خوندن کتاب با یک ایده پرداز درجه یک روبرو میشید. فقط بگم که تو کتاب خیلی داره از اسمهای تاریخی نزدیک به هم استفاده میکنه و مطمئن هستم به زودی یک واقعه تاریخی تخیلی رو میخواد به نمایش بزاره.
Nahid
خیلی جالب بود پیشنهاد میکنم همه کتاب رو بخونید بعد نظر بدین. چون زمان میبره تا متوجه اهداف داستان بشید.
elsa mk
کلیت کتاب خوب هست فقط به نظرم نویسنده یکم بیشتر باید روی انشا جملات دقت کنه. شاید هم میخواسته متن رو به حالت گفتاری در بیاره و به نظر من جالب نشده. ولی داستان و شهصیتهاش به نظر من خوب هست

حجم

۶۳۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

حجم

۶۳۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
۶۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد