نظرات درباره کتاب بازی بلندمدت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بازی بلندمدت اثر دوری کلارک

نظرات کاربران درباره کتاب بازی بلندمدت

نویسنده:دوری کلارک
امتیاز:
۳.۳از ۶۷ رأی
۳٫۳
(۶۷)
Al! R€za
طاقچه جان لطفا در بی نهایت قرار بده تا با این کتاب ، واسه سال جدید برنامه ریزی کنیم.❤️ دوستان لطفا لایک کنید تا ببینند درخواست واسه این کتاب زیاده🙏
مهدی نظری
انشاالله ۵ سال دی.ه
امید اسفندیاری
اینجا بخش نظرات راجب به کتابه نه اینکه کتاب رو در کجا قرار بدهند
parisa
طاقچە جان لطفا در بی نهایت قرار بدە...
nurse asma
از اونجایی ک بسیار از کتاب هایی ک در زمینه برنامه ریزی بلند مدت نوشته نویسنده‌های خارج از کشورن و خیلی از کتب با شرایط و موقعیت کشورمون سازگاری ندارن و کاربردی نمیشه ازشون بهره برد کتاب بازی بلندمدت راهکار هایی رو بیان می‌کنه ک ممکنه حتی تا اینجای زندگی هم گاهی تجربشون کرده باشیم ولی اصلا متوجه نبودیم ک این یه راهکار بوده و کاربردی و قابل قبولن . از فصل مکان های مناسب آدم های مناسب کتاب بسیار لذت بردم اینک روابطمون با آدم های مختلف برای دست یابی به فرصت های آینده چطور باشه. و برخلاف کتب روانشناسی تاکید نویسنده روی مطالبی ک ممکنه شما رو به بیراهه ببره و شرح دادنش به صورتی که به دام روانشناسی زرد نیفتید واقعا کمک کنندست مثلا بیان می‌کنه در بازی بلند مدت باید صبور باشید ولی حواستون باشه منظور از صبر راهبردی این نیست ک بشینید منتظر فرصت ها بلکه فرصت ها رو خلق کنید از توانایی هاتون استفاده کنید و صبور باشید. جذابیت دیگ کتاب استفاده نویسنده از داستانهای های شکست و موفقیت های خودش در طول کتابه ک باعث میشه با خود نویسنده هم آشنایی داشت باشید و بنظرم یکی از بهترین کتاب هایی ک باید حداقل یکبار در زندگی مطالعه کنید . ترجمه نشر میلکان هم روان و قابل فهم بود . بشدت توصیه میکنم اگه دنبال رسیدن به اهداف بلند مدتتون هستید کتاب رو مطالعه کنید 🤍
rezyong
تشکر بسیار دوست عزیز....بازخورد مفید❤️🫠
مصطفی
تشکر بابت تفسیر کتاب خوش اومد عمیق بود
nurse asma
ممنون دوست عزیز از بازخورد مثبت و زیباتون 🌱🙂🤍
Mina
تا الان فصل اول رو کامل موندم و مشتاق به باقی کتاب هستم، ابتدا به زمان بر بودن کارهای موثر تاکید میکنه و میگه باید صبور باشیم و در تله تاثیرات کوتاه مدت و جذاب و فست فودی نیوفتیم و بعد میگه برای اینکه باید تفکر راهبردی یاد بگیریم و اولویت بندی کنیم و طبق اون پیش بریم و حتی به چیزای خوبی که ضروری نیستن نه بگیم و فضای خالی در زندگیمون برای پر معنا تر شدنش ایجاد کنیم و مهم تر از همه اینکه بتونیم تغریفمون رو از موفقیت اصلاح کنیم و موفقیت رو با توجه به شرایط خودمون تعریف کنیم نه دست اورد ادم های اطرافمون. باقیشو بخونم نظرمو آپدیت میکنم
حمید رضا
آپدیت کن نظرتو حالا دیگه😁
372748
لطفاً در بی نهایت قرار دهید
seyedmohammad sadeghi
کتاب لذت‌بخشی برای من بود. در ابتدا که کتاب رو شروع کردم مردد بودم که نکنه دوباره با چند نکته تکراری برنامه‌ریزی روبه‌رو بشم؛ اما بعد خوندن بخش اول کتاب کاملاً جذبش شدم. به‌طور خلاصه نویسنده سعی داره نکاتی رو مرور کنه که خودش در مسیر موفقیت بهشون رسیده. همون‌طور که از عنوان هم مشخص هست، نویسنده معتقد به صبر راهبردی است و برای جمع‌کردن سرمایه غیرمادی راهکارهای فوق‌العاده‌ای هم پیشنهاد میده.
سمانه طباطبائی نژاد
من میانه مطالعه کتاب هستم. به پیشنهاد پادکست جافکری این کتاب رو تهیه کردم. وقتی مهرسا داشت درباره‌ش می‌گفت به نظرم جالب اومد اما وقتی خودم خوندم دیدم یکم با فرهنگ ما در تعارضه. نویسنده به رویدادهای پیرامون هر فرد دیدگاه مادی داره و مدام در حال ارزش مالی گذاشتن بر انتخاب‌های افراد هست. به نظر من اشکالی نداره آدما بعضی وقت‌ها فقط بعضی وقتها تخصص‌شون رو از روی مهربونی و نوع دوستی رایگان در اختیار دیگران بذارن‌.
...ali
واقعیتش کتاب رو نتونستم تا انتها بخونم، انکار نمیکنم که شاید ایراد از من بود و من نتونستم با کتاب ارتباط بگیرم ولی واقعیتش دوست ندارم توی یه کتاب آموزشی، بیشتر از استدلال هایی که نظر نویسنده رو تایید میکنن، خاطراتش راجع به خودش رو بخونم که اعتقاد داره چون خودش با عمل به این اصول موفق شده پس اصول درستی هستن. کتاب رو اگه یه لیوان در نظر بگیرم خاطرات نویسنده (که وجودشون خیلی هم ضرورتی نداره) عین قلوه سنگایین که لیوان رو پر کردن و لابلاشون هم یکم آب هست(چیزی که در حالت عادی باید کل لیوان رو پر میکرد) همینقدر اضافی، مزاحم، زمخت و غیر ضروری.
کاربر ۶۹۱۳۸۶۱
بنده با نظر شما کاملا موافقم چیزی که بنده رو بیشتر ازار میداد مطالبی بود ک واقعا از نظر من خواننده وقت طلف کنی بود و تا میرفت حق مطلب ادا بشه رشته کلام از دستت در میرفت و مطلب ب خوبی ارائه داده نمیشد.
کاربر ۶۵۱۰۴۰۵
فوق العاده
محمدامین :)
این کتاب یه کتاب توسعه فردیه که به طور ویژه درباره هدف گذاری، مدیریت زمان و اولویت بندی هدف ها در زندگی صحبت میکنه. اما فرقش با بقیه کتابهای توسعه فردی اینه که نویسنده داره از زندگی خودش مثال میزنه و واقعیه. علاوه بر اون یکسری راه حل های کوچیک هم میده. من ازش راضی بودم البته به خاطر داستان محور بودنش ممکنه پیدا کردن نکته و نقطه نظر نویسنده براتون زمان بر باشه .
کاربر 4207167
یکی از بهترین کتابها برای توسعه فردی
کاربر 3358641
بسیار آموزنده و مفید بود ممنون از طاقچه ⚘
elibook81
خیلی خوب و فوق العاده بدای افرادی که چندین کار و رویا دارن

حجم

۲۷۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۷۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد