نظرات درباره کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه اثر جوئل بلاک

نظرات کاربران درباره کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه

نویسنده:جوئل بلاک
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأی
۴٫۳
(۶)
کاربر ۶۶۷۲۵۲۶
اول از همه باید از مترجمش بی نهایت تشکر کنم،بخاطر اینکه اونقدر خوب ترجمه شده که اصلا احساس نمیکنی که داری یک کتاب ترجمه شده رو مطالعه میکنی.این کتاب واقعا میتونه کمک کنه به بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت. پیشنهاد من اینکه اگر مجرد هستید حتما بخونید و قبل از ازدواجتون یکی از شروطتون خوندن این کتاب باشه،اگر متاهل هستیدیکی حتما برای خودتون بخرید و بخونید و یکی برای همسرتون برای هدیه بخرید و هر دو کامل بخونید چون توی روابط زن و شوهری هیچ چیزی یکطرفه نمیتونه باشه.،فقط آگاهی هر دو طرف که میتونه رابطه رو درست کنه و بی نهایت ایجاد صمیمت کنه.
کاربر ۶۶۷۳۳۰۳
ترجمه کتاب در حد مطلوبی قابل فهم بود و کتابی کاملا جذاب و خواندنی و کاربردی. البته به شرط عمل! اینکه نویسنده کتاب گفته برای هر نوع موفقیتی بالاخص در زمینه مسائل عاطفی فقط خودت باش بسیار بر حق و بجاست. چون در این زمونه هیچ کس خود واقعیش نیست. همه پشت نقاب هایی خود را از ترس برملا شدن خود واقعی شان مخفی کردن و بعد از اینکه با کسی که ادعای دوست داشتن و عاشقی میکنه رفتی زیر یه سقف میفهمی کیست و ماهیت وجودیش چیست و اینکه از عشق و محبت چیزی حالیش نیست و فقط فیلمش بوده جهت تحت سلطه کشیدن تو.
کاربر ۶۶۷۳۳۵۹
واقعا کتاب خوبی بود من و همسرم از خوندش همیشه خوشحالیم و اون رمزی رو که توی کتاب بود برای بهبود رابطه و ایجاد صمیمت یادگرفتیم و انجام دادیم و واقعا عالی بود. تشکر ویژه از مترجم این کتاب که با ترجمه کردن این کتاب باعث شد من و همسرم با خوندنش چیزهای خوبی یاد بگیریم.
کاربر ۶۶۷۳۲۷۶
باتشکر از خانوم ناهید پویامنش بخاطر ترجمه خوبشون من قبلا هم یکی از کتابهای ایشون رو خوندم به اسم،( در آغوش نور)، واقعا عالی ترجمه میکنن.در مورد خود کتاب که باید بگم واقعا عالی بود و چقدر میتونه کمک کنه به ایجاد یک رابطه موفق.امیدوارم حتما خریداری کنید و بخونید.
کاربر ۳۶۲۵۵۱۶
کتابی است کاملا علمی پژوهشی و کاربردی که بنظرم جهت بهبود روابط عاطفی و ایجاد صمیمیت توصیه می کنم حتما مطالعه شود. مجرد یا متاهل، در شرف ازدواج یا در شرف شروع و تجربه ی رابطه توصیه می کنم حتما این کتاب را مطالعه و مو به مو به راهکارهای ارائه شده عمل کنید. متاسفانه روش غلط مناظره، دعوا و بگو مگو بین زوجین منجر به کم رنگ و کم رنگ تر شدن روابط زناشویی و عاطفی و از بین رفتن صمیمیت بین شون می شود.

حجم

۲۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۲۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد