نظرات درباره کتاب رد گردن بند بر گردن دوشیزگان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رد گردن بند بر گردن دوشیزگان اثر علیرضا شهبازین

نظرات کاربران درباره کتاب رد گردن بند بر گردن دوشیزگان

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأی
۳٫۰
(۶)
داتیس
سبک نگارشی خوب با داستانی جنایی که به شیوه جالب داستان عجیبی را بیان می کند،به این شیوه داستانی نخوانده بودم ولی پسندیدم.
Mohadese
نحوه روایت داستان و شخصیت پردازی‌ها کاملا باورپذیر و بود سیر روایت و پایان بندی قابل پیش‌بینی نبود و من حداقل داستانی مشابه نخونده بودم فکر نکنم از خوندنش پشیمون بشید خیلی خوبه که نویسنده بدون اینکه توی ذوق بزنه تونسته در سیر داستان انتقادهای خودش درباره جامعه بگه
....
کپی درب و داغونی از رمانهای لاله زارع (گناه دیگران و جمجمه جوان)
Farzaneh
به نظرم کمی نحوه‌ی روایت داستان با کتاب‌های جنایی و معمایی دیگه‌ای که خونده‌ام فرق داشت و من با انتظار و تصوری که از همون داستان‌های قبلی داشتم اومدم سراغ این کتاب و البته معرفی‌ها هم باعث کنجکاویم شد. تفاوت این بود که توصیفات به جای این که بپردازه بر اتفاق‌هایی که داستان رو جلو ببره بیشتر بر محیط و مکان‌ها و البته شخصیت‌ها متمرکز بود. به خاطر همین خیلی جاها این‌طور به نظرم اومد که داستان یهو جلو می‌ره و خواننده یهو با سرنخ‌هایی و موقعیت‌هایی مواجه می‌شه که انگار راوی فقط بهشون فکر کرده و رسیده و اون زمان که خواننده در حال خوندن توصیفات محیط بوده به فکر راوی رسیده و حالا ناگهان این نکته‌ها رو رو می‌کنه! 😅 و نکته‌ی دیگه این که داستان انگار با پایانِ نسبتا باز تموم می‌شه و شاید حقیقت ماجرا برای بعضی شخصیت‌های کتاب مشخص نمی‌شه.

حجم

۲۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

حجم

۲۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد