نظرات کتاب نوشتن با تنفس آغاز می‌شود
کتاب نوشتن با تنفس آغاز می‌شود اثر لرن هرینگ

کتاب نوشتن با تنفس آغاز می‌شود

نویسنده:لرن هرینگ
انتشارات:نشر بیدگل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۴۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

Dexter
کتاب خیلی خوبی بود چیزهای خوبی در زمینه ی نویسندگی و خودِ زندگی ازش یاد گرفتم. کتاب روانی بود ، بدون زیاده گویی ، بدون حرف های پرتکلف و پر از واقعیات ملموس . در ابتدای هربخش تمرینات تنفسی آورده شده که اگه دوست نداشتید می تونید ازشون رد بشید. در کل احساس کردم نویسنده اصلا رمز و رموز کارش رو پنهان نکرده و همه رو در اختیار مخاطب گذاشته و این خودش یه مزیت بزرگ این کتابه.
Dexter
🙂💐
سمیه
سلام. از نظرات ارزنده شما برای خرید کتاب ها استفاده می کنم. متشکرم
مـَه‌سـا
"نوشتن با تنفس آغار می‌شود" کتابی‌ست از لرن هرینگ با ترجمه‌ی حمید هاشمی که به شما نکاتی را درباره‌ی نویسنده‌گی از نگاهی متفاوت در بعدِ《روانشناسی》 به خوبی می‌آموزد. کتاب شاملِ سه‌ بخش می‌شود : ۱_تمرکز ذهن ۲_فرایندِ عمیق نوشتن ۳_پذیرفتن آن چه که هستید و در اتمامِ هر فصل تمریناتی را برایِ شما فراهم آورده که بسیار موثر است اما نیاز نیست همه را انجام دهید‌. لرن هرینگ در این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه صدای معتبرمان را پیکر ببخشیم. و همچنین وی می‌گوید : نوشتن هنری‌است که تمرین می‌طلبد.آموزشِ یک نویسنده باید مداوم در تمامِ عمرش جاری باشد.اگر من فکر کنم تمام دانستنی ها را می‌دانم تکبر وارد نوشتارم می‌شود و نمی‌توانم به جایی برسم که کارم را درست منتقل کنم اگر فکر کنم چیزی نمی‌دانم و نمی‌توانم بدانم باز همان اتفاق می‌افتد‌. نویسنده به طور خالصانه تمامِ آموزه هایش را در کتاب آورده که می‌تواند کمکی خیلی بزرگ برای شما که به نویسنده‌گی علاقه مند هستید باشد. . . سپاس از هاجرِ عزیزم.
Ali Shahabadi
فوق العاده الهام بخشه برای شروع نوشتن
Abolfazl Sharifian
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هاییه که یک نویسندهٔ تازه‌کار می‌تونه نوشتن رو باهاش شروع کنه
سياه مشق
تخفیف بزارید لطفا
Maryam
سلام دوستان طاقچه ای گل:) این یک مجموعه خیلی جذاب و زیبا هستش بهتون پیشنهاد میکنم که بخونید ضرر نمیکنید پو اینکه بریده های زیادی داره واقعا عالین خسته نباشید دوستان 👋🌹🌺🌹
امیر
کتاب خیلی خوبیه، توصیه می کنم حتماً بخونید. یک پیشنهاد داشتم می خواستم مطرح کنم. به نظرم طاقچه باید بخشی رو اضافه کنه که کاربر ها بتونن با هم گفتگو کنند. جدای از نظر گذاشتن برای کتاب ها. این بخش می تونه برای کسانی که نویسندگی رو تازه شروع کردن و یا می خوان این کار رو بکنن، این امکان رو بده که نوشته هاشون رو با بقیه به اشتراک بگذارند و نظرات بقیه رو نسبت به اون نوشته ها متوجه بشن، مثل یک کلاس نگارش
کاربر ۳۴۹۶۶۸۲
لطفا کتاب "کم یعنی زیاد"نوشته کلودیا هانتر جانسن ترجمه محمد گذر آبادی رو در طاقچه بی نهایت قرار بدید ممنون
javad
کتاب به نکته های جالب و کلیدی‌ای اشاره کرده و قطعا برای علاقمندان به نویسندگی حرف واسه گفتن داره. اما متاسفانه ترجمه‌ش زیاد جالب نبود. به نظرم کسی باید این کتاب رو ترجمه می‌کرد که آگاهی خوبی نسبت به هم زبان‌مبدا و هم زبان مقصد داشته باشه چرا که کتاب درمورد آموزش نوشتنه و متاسفانه مترجم بسیار آماتور این کار رو انجام داده و این کار میتونست خیلی تمیزتر دربیاد.
کاربر 4624176
عالی بود

حجم

۱۹۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

حجم

۱۹۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد