نظرات درباره کتاب پیشخدمت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پیشخدمت اثر نیتا پروز

نظرات کاربران درباره کتاب پیشخدمت

نویسنده:نیتا پروز
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۵از ۲۰ رأی
۳٫۵
(۲۰)
دختر خوانده پروفسور اسنیپ فقید 🐍💚
کتاب خوبی بود. داستان جذاب و با کششی داشت. اخیرا هم به عنوان بهترین کتاب جنایی سال در سایت گودریدز انتخاب شده که من به شخصه خیلی موافقش نبودم. فکر می‌کنم کتاب از یه جاهایی قابل حدس بود و اینکه شخصیت اصلی داستان، از لحاظ هوشی، یه کم کند بود باعث میشد قضایا رو متوجه نشه ولی خب خواننده که اینجوری نیست😅 و زود متوجه میشه. در کل پیشنهاد میشه. ولی بازم تکرار میکنم که به نظرم لایق انتخاب به عنوان بهترین کتاب جنایی نبود چون برای من به شخصه تازگی نداشت و فیلم ها و کتاب های زیادی با این مضمون تولید شده و معتقدم کتاب سنگ، کاغذ، قیچی یا حتی مهمان نیمه شب غافلگیری های بیشتری برای مخاطب دارن.
n re
اگر توقع کتاب خیلی هیجان انگیز و پر فراز و نشیبی دارید ، این اون کتاب نیست در معرفی کتاب نوشته بود بهترین اثر معمایی ۲۰۲۲ به انتخاب گودریدز ، که به نظر من لااقل از جنبه معمایی و جنایی اینطور نبود ، چون تقریبا از همان اوایل کتاب مشخص شد جریان چیه ، فقط آخرش یه غافلگیری داشت اما از لحاظ ارتباطی که بشه با کتاب برقرار کرد دوسش داشتم و برام شیرین بود جزء کتابهایی بود که تا فرصت کوتاهی بین کارهام پیدا میکردم میرفتم سراغ مطالعه ش‌ در کل کتاب دلچسبی بود و خوب بود به نظرم گرچه که شخصیت اصلی کتاب آدم رو دق میداد با نفهمی هاش😇 به قول یکی از دوستان که کامنت گذاشته بودن شخصیت داستان کند ذهن بود و بعضی چیزا رو‌ نمیفهمید ، اما ما که خنگ نبودیم جناب نویسنده می‌فهمیدیم😂😇
بهنوش
شخصیت اصلی داستان عمیق و دوست داشتنی بود.ریتمی اهسته ولی جذاب داره.من کتاب رو خیلی دوست داشتم
طوفان
کتاب خوبیه ولی دخل وتصرف درداستان بچشم میخوره که کاملامشخصه مترجم ویاویراستاراضافه کرده ،دیگه کتابهای نشرنون رونمیگیرم .
حسین توکلی
چندان خوشم نیامد داستان ابتدا خوب پیش میره اما از وسط به بعد ، دچار مشکل میشه . گره‌های داستان خیلی آبکی باز میشه .
sami yegani
پایان همه چی خوبه،اگه نبود،هنوز اخرش نشده
AS4438
کتاب جالبی بود بامسائلی که نویسنده درمتن آورده وهرکدام بنوعی آموزنده است کتاب راخواندنی تروجذاب ترکرده، پشیخدمتی ساده دل درهتلی کارمیکندو درماجرائی ناخواسته درگیر میشود، بهتراست خوانده، و آنچه ارزشمنداست فراگرفته شود، من لذت بردم وامیدوارم شما هم خوشتان بیاید، باکتابهای جنائی دیگری که خواندم متفاوت بود.
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
یکم آبکی میشه ولی در کل موضوعش قشنگه
hengameh75
کتاب خوبی بود هیجان و کشش داشت
الیزابت دارسی
اونقدر معمایی نبود ولی برای صرف کردن اوقات فراغت خوب بود
کافه کتاب
ابتدای داستان خیلی خوب و هیجانی بود ولی اواسط داستان همه چی معلوم شد و خواندنش لطفی نداشت

حجم

۲۹۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲۹۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد