نظرات درباره کتاب خون خرگوش و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خون خرگوش اثر رضا زنگی‌آبادی

نظرات کاربران درباره کتاب خون خرگوش

۴٫۶
(۷)
mehr
خونن خرگوش روایت یک داستان اجتماعی در طبقات پایین جامعه ست. داستان در شهر کرمان اتفاق افتاده. هر چند در داستان اشاره ای نمی شود ولی کلمات خاص و نام خیابان ها محلات گویا ست. سبک نگارش که گاهی روای اول شخص و گاهی سوم شخصه دوست داشتم. سعی شده بود گفتگو ها با زبان محلی نوشته بشه که اگر توضیحات کلمات خاص لینک بود خواندن متن راحت می شد که متاسفانه لینک نبود. و نکته ای که به نظرم کمی داستان رو ضعیف می کرد یکی سبک تکراری شنیدن داستان زندگی آدمهای قصه بود و دیگری توصیفات پیچیده بود که از روانی داستان می کاست. این کتاب رو بیشتر از همه به اهالی استان کرمان توصیه می کنم که از خوندنش لذت بیشتری خواند برد.
sami
آقای زنگی آبادی طوری داستان دختر زباله گرد و اطرافیانش رو روایت میکنه که خواننده مسخ میشه، لحظه ای نمی توان کتاب رو زمین گذارد مگر برای پاک کردن اشک چشم یا تازه کردن نفسی از این همه تلخی زندگی فریبا. عجب قلم قوی ی ی . زنده باد آقاب نویسنده !
کاربر ۲۹۱۸۵۸۳
کتاب خون خرگوش روایت تلخ از زندگی قشری از جامعه کنونی ماست. شیوه روایت رو خیلی دوست داشتم. شخصیتها خیلی عمق داشتند. تصویرها زنده بودند. انگار که صحنه های یک فیلم از جلوی چشم ما میگذرند. بسیار جذاب بود. دستمریزاد آقای زنگی‌آبادی.
Avina salmani
کتابی بسیار عالی که با قلمی تحسین برانگیز معضلاتی مثل اعتیاد, نژادپرستی, قتل‌های ناموسی و زباله گردی رو بیان می‌کنه👌نویسنده از گویش کرمانی استفاده کرده که به جذابیت کار و همراهی خواننده با شخصیتهای داستان کمک زیادی کرده👏کتابی تاثیر گذار و عمیق که ریشه های جهل و فقر را از خانواده تا جامعه در بستری تاریک و تکان دهنده روایت میکند👌

حجم

۱۶۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

حجم

۱۶۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۵ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
۲۳,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد