نظرات درباره کتاب صف و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب صف اثر بسمه عبدالعزیز

نظرات کاربران درباره کتاب صف

انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأی
۳٫۰
(۸)
R-h
به نظر من بیشتر از این بازتر و تمثیل های آشنا به کار بردن فعلا درست نیست .ما هنوز نه آنقدر ادرنالین در خونمان داریم ونه مغز ابدیت شده ما در مبارزه ترس و شجاعت نمی دانیم چند ،چند هستیم .اما ما ایرانی هستیم تنها امتیاز و آخرین امتیاز ماست ‌.
مانا
رمان میرا اثر کریستوفر ...‌ خونید. آنجا هم سمبلیک از استبداد می گوید. البته این رمان میرا در کتابخانه های عمومی و حاهایی که مردم با هم صحبت میکنند حق ورود ندارد. چون این کتابها ذهن را به چون و چرا می کشاند.
ali Basafa
در جهان غیر ممکن وجود ندارد زیرا جهان در راستای قوانینش آنقدر تنوع پذیر و گسترده هست که برای امکان وجود هر اتفاقی بی شک یک نمونه ی واقعی خواهد داشت . /کتاب فراسوی شفای زندگی/
R-h
سلام حکومت های مستبد و تمامیت خواه با ایجاد قوانینی اینچنین سعی در ماندن و حکومت کردن به هر روشی هستن حتی خود را جانشین قدرت مطلق خدا میدانند و مردمی که در صف هستند من قادر به گرفتن تصمیمی راجع به آنها نیستم اما تقدیر درد ناکی در انتظار آنهاست. متشکرم رحمان حاتمی از ملایر مزاحم شدم.
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
کتاب در مورد یک سیستم معیوب که میتونه زندگی مردمو از حالت نرمال و عادی به صورت یک شکنجه روحی وجسمی و غیر قابل تحمل در بیاره،داستان یجوری براتون ملموس و آشناس چون خودتون دارین مشابه این اتفاقاتو با گوشت و پوستتون تجربه میکنین،اینکه یک حکومت ایدئولوژی چطور میتونه شمارو از انسان بودن دور کنه دچار توهم بشید علایقتونو فراموش کنید و خیلی چیزای دیگه که هممون میدونیم.
Tina
چه داستان آشنا و دردآوری😭

حجم

۱۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد