نظرات درباره کتاب آنچه پرنده کوچک به من آموخت و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب آنچه پرنده کوچک به من آموخت اثر بیز استون

نظرات کاربران درباره کتاب آنچه پرنده کوچک به من آموخت

نویسنده:بیز استون
امتیاز:
۴.۲از ۱۰۱ رأی
۴٫۲
(۱۰۱)
مرتضی
کتابی جالب و پر از روش های خوب برای پیدا کردن خلاقیت تون. حتما مطالعه کنید
mhdbagha
👌👌👌
Mehri
💕
سیدحسن
تولدت مبارک ازاین کارفرهنگی که میکنی ممنونیم کتب مذهبی هم بذاریدمثل رویای نیمه شب .....
گنگ خواب دیده
از این کتاب راضی بودم، هم اینکه چیزهای زیادی از گذشته بنیانگذاران توییتر فهمیدم و هم سبک زندگی بیز که خیلی جالب بود اینکه چطور فرصت سازی میکرد و چطور با رد شدن ایده هاش کنار میومد حرفایی که میزد انگار همون حرفای کتاب های خودیاریه که میگه خسته نشوید و ادامه بدید اما بیز اینها رو با مثال واقعی از زندگی شخصی خودش همراه میکرد که به نظر من خیلی جذاب بود.
Maryam Shahriari
اگر شما هم از اون دسته افرادی باشید که «توییتر» شبکه اجتماعی محبوب‌تون محسوب میشه، و یا اگر دوست دارید پروژه‌های بزرگ آی‌تی رو بشناسید و از چگونگی شکل گرفتنش چیزهایی بدونید، حتما از این کتاب خوشتون میاد. بیز استون به عنوان یکی از بنیانگذاران توییتر در این کتاب در کنار بیان زندگی و تجربیات خودش، درباره روند شکل‌گیری ایده توییتر و ساخت و روند تغییرات و تاثیر گذاریش هم نوشته، و خوندن این مطالب برای من به عنوان کاربری که ۱۲-۱۳ ساله در اون فضا فعال بودم بسیار جالب بود و ازش درس گرفتم.
Eli N
عاالی،حتما پیشنهاد میکنم بخونید مخصوصا برای قشر جوان و نوجوان، درسته اوایل شاید کتاب جذبتون نکنه ولی کتاب رو ول نکنید ادامه بدید درست میشه. هم یک کتاب سرگرم کننده است و هم میشه ازش یاد گرفت یا ایده گرفت. خوب بود فقط در طول خوندن این کتاب داشتم به این فکر می کردم که اگر بیز توی یک کشور دیگه بود سرنوشت اش چی بود؟
karimzadeh mohsen
سلایق متفاوته ولی جز بهترین کتابهایی بود که تا الان خوندم هر خطش پر از نکته و اهمیته احتمالا دوباره هم میخونمش ممنون از طاقچه
شاهین
خوب بود مرسی طاقچه که هدیه داده بودی
S
خیلی عالیه. بخصوص فصلای اول
m.k
کتاب عالیه
akbar74
خیلی خوب بود👌
esemds
عالی عاشقان تکنولوژی حتماً بخونن.
Emma
من معمولا این تیپ کتاب ها رو نصفه رها می کنم اما این عالی بود
امین
تظاهرات در مولداوی؟ ۲۰۰۹؟
niceL
کتاب خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم
♡řøjâə♡
👍👍👌
niceL
خیلی کتاب جالبی است.
کاربر ۲۴۰۱۴۳۱
ترجمه عالی👌 خلاصه کتاب: تجارت موفق، دوستان خوب، پایبندی به ارزش های اخلاقی، نیکوکاری و استمرار در رسیدن به خواسته ها
kia
بیز استون داستانی سرشار از الهام ، نو آوری و خلاقیت را با داستان سرائی خوب روایت می کند . در این کتاب خواننده نه تنها با مسیر زندگی نویسنده آشنا می شود بلکه به نحوه ی خلق و موفقیت توئیتر هم آگاه می شود . موضوعاتی که مطمئنم تا به حال در مورد توئیتر نشنیده اید . کتاب سراسر از داستان های آموزنده است که خواننده می تواند از آن ها الهام بگیرد . این کتاب تاثیر همدلی ، یکرنگی ، اخلاق ، نوآوری ، تلاش و خیلی از مضامین خوب را به نمایش می گذارد . داستان سرائی خوب نویسنده و ترجمه ی روان باعث شده که این کتاب خواندنی و جذاب شود .

حجم

۱۰۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۰۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان