نظرات درباره کتاب شطرنج و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب شطرنج اثر اشتفان تسو ایگ

نظرات کاربران درباره کتاب شطرنج

۴٫۱
(۹۰)
ترمه
کتابی ساده ،کوتاه ولذت بخش
نازبانو
عاااالی، داستان در مورد دو شطرنج باز و نحوه آشناییشون با شطرنج و اتفاقاتی ک پیش میاد، خیلی هیجانیه، ترجمه عاااالی ( اینجا نخوندم💪💪💪💪)
شــیــــ❤مــا
عه داستانه ینی؟
up
حرف نداشت👌👌👌
toofan9701
کتابی هیجان انگیز و پر کشش،
pouriya-72
هنوز کتابی از این نویسنده نخوندم کتاب وجدان بیدار ایشون رو دارم ولی فرصتی دست نداده تا بخونم شطرنج رو حتما خواهش خوند، اشتفان تسوایگ رو بعد از گوته در آلمان بی نظر ترین میدونن هر چند اتریشی. است
کاوه
معرکه است.داستان یک قهرمان شطرنجه که روی عرصه کشتی توسط یک شطرنج باز قهار ناشناس با گذشته مرموز به چاش کشیده میشه.این کتاب به علت ترس نویسنده از رژیم آلمان نا زی سالها منشر نشد و النهایه پس از مرگ نویسنده چاپ شد.
مهران
داستانی بسیار عالی بود و وقتی میدونید که واقعا اتفاق افتاده جذابیتشو دوچندان میکنه طوری که نمیتونید لحظه ای از ادامه خوندنش دل بکنید. به شخصه علاوه بر تم کلی ماجرا و هم ذات پنداری با راوی و شخصیت های اصلی، نکات ماندگاری در مورد جنبه های روانشناختی در دو نوع متفاوت یادگیری شطرنج و عمق کارآمدی هرکدام آموختم. کتاب بی نقص بود و هیچ چیز اضافه ای نداشت، ماجرایی سرتاسر لذت بخش و هیجان انگیز و البته تامل برانگیز که در اوج به پایان رسید.
Sajjad Garshasbi
داستان با اینکه شاید برای رمان خوان ها که به طولانی بودن علاقمند هستند کوتاه به نظر می آید اما حجم ارائه محتوایش به اندازه کافی بوده و حتی بیشتر و پر و پیمان تر از داستانی به درازای هزار صفحه می باشد. اگر به شطرنج علاقه داشته باشید و در یک کلام عاشق دنیای ۶۴ خانه ای با ۳۲ مهره و ۳۰۰ میلیارد حرکت باشید این کتاب برایتان جذاب بوده و آن را یک نفس تا انتها خواهید خواند و از این بابت نویسنده بسیار موفق بوده و مترجم عزیز هم توانسته به خوبی آینه ی صاحب اثر باشد. امیدوارم این کتابو بخونید و ازش لذت و نهایت استفاده رو ببرید.
M
کتاب خیلی خوبی است کلا سبک خاص نویسنده برایم بسیار جذاب است.
کاربر ۶۴۱۲۹۱۲
فضا سازی خوبی داشت ترجمه بد نبود میتونست ویراستاری و ترجمه بهتری داشته باشه حقایق تلخ پایان غم انگیز
کاربر 7236802
جالبه از کتاب شاعرانه نگاه کن هم دیدن گنید
کاربر عزیز و محترم
جالب بود. انگار مستند و روایت و خاطره بود. خیلی جالب و ملموس و خوب. هم شنیدم کتاب رو هم خوندم. یکم تفاوت های کوچک داشتن. توصیه میکنمش.
کاربر ۷۱۰۹۸۶۲
کتاب خوبی اما جزو بهترین کتابهایی که خوندم نیست
محمد جواد
جزو اولین کتابهایی بود که در نوجوانی خوندم بسیار زیبا و روان و در عین حال عمیق قطعا به زودی دوباره میخونمش
کاربر ۵۹۴۲۸۵۱
سلام در کتاب از کلمات قلمبه سلمبه استفاده شده
فریبا دوسری
کتاب شروع خوبی داشت و داستان هم قشنگ و جذاب جلو می‌ره ولی آخرش بی هیچ نتیجه و پایانی میبینی یهویی تموم‌شده و حسابی تو ذوق آدم میخوره. جایی که غرق داستان شدی میبینی تموم میشه.آخرش خیلی بیخود بود.
کاربر ۶۸۳۴۹۹۵
سلام چطور میتونم از این کتاب چکیده ای بگم که احساس به این دارم ویرایش به دست کودکی عجول به خط ترسیم شده واقعا عجیب
سپهر
ایده فوق العاده ای بود
Ramin
اگر خودتان به شطرنج بازی کردن علاقه مند هستید و همیشه بازی میکنید. توصیه میکنم که حتما این کتاب رو بخونید. به شما قول میدم که خیلی لذت خواهید بود. من خودم فقط در یک نشست ۷۰ صفحه از آن را خواندم.
armita
خوب

حجم

۷۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان