نظرات درباره کتاب آتش بدون دود (جلد چهارم از مجموعه هفت جلدی) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آتش بدون دود (جلد چهارم از مجموعه هفت جلدی) اثر نادر ابراهیمی

نظرات کاربران درباره کتاب آتش بدون دود (جلد چهارم از مجموعه هفت جلدی)

امتیاز:
۴.۷از ۹ رأی
۴٫۷
(۹)
محمد حسن
طاقچه جان ... لطفاً برای کسانی که نسخه پی دی اف رو دارن ، این نسخه رو جایگزین کن . و اما کتاب : نادر ابراهیمی کلامش نادر است، نگاهش نادر است و رمان اش نادر ابن نادر. بدون هیچ گونه تعارفی باید گفت این رمان، چیز دیگری است. جنس دیگری است. متاعی است که در هر دکانی یافته نمی شود. سخن و کلام، آینه وجود آدمی اند. در سخن انسان ها، عمق نگاه و دردمندی شان را می بینی. خواندن این رمان را به کسانی توصیه میکنم که بخواهند در داستانی پر از خرده روایت های ناب ، پر از شخصیت های قهرمان و ضد قهرمان درست پرورده شده، پر از تعلیق و کشش و پر از مبارزه و ستم ستیزی و جوانمردی غرق شوند، و هم به کسانی که عاشق ترکمن اند ، عاشق صحرا و سادگی و اسب و دلاوری.
reyhaneh
وای اگه بخواهیم تمام ۷ جلد این مجموعه رو بخونیم که ورشکست میشیم واقعا قیمت بعضی جلدهاش نجومی هست اخه۳۵۰ کتاب الکترونیکی؟ دیگه چاپیش رو نگم که حدود یه تومنه اونم کتاب تخصصی یا مرجع باشه یه چیزی سرانه مطالعه کم بود با این قیمت ها به صفر میشه والله
عطا ملکی
واقعا نمیشه از این کتاب دست کشید. بابت اینکه با قلم جناب ابراهیمی اینقدر دیر آشنا شدم خیلی ناراحتم. اگر سه جلد قبلی را خوانده‌اید شکی نیست که چهارمی هیچ تردیدی ندارد‌. به هر قیمتی -لطفا- تهیه کنید و مطالعه کنید.
محمد حقگو
عالی

حجم

۲۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۲۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد