نظرات درباره کتاب حقایق و مغالطه‌ها در اقتصاد و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب حقایق و مغالطه‌ها در اقتصاد اثر توماس ساول

نظرات کاربران درباره کتاب حقایق و مغالطه‌ها در اقتصاد

نویسنده:توماس ساول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۵ رأی
۴٫۱
(۱۵)
Hadi Najaf
موضوعات جالبی را بررسی می‌کند که اثرات منفی اقتصادی دارند اما عموما مثبت تلقی می‌شوند. ذهن خواننده را با دلایل علمی باز می‌کند و در حین مطالعه، به عمق علم اقتصاد پی می‌بریم
آرمان میرزاخانی
کتاب خوبیه میشه ازش مطالب جدید یاد گرفت و یکم دید آدم رو باز میگنه . البته یکم توضیحاتی که برای مثال هاش استفاده کرده حوصله سر بر هست و ترجمش هم می‌تونست بهتر از این باشه.
فرشید
با سلام لطفا با نشر دنیای اقتصاد کتابهای همزمان با نسخه چاپی رو بارگزاری کنید ممنون این کتابو خریدم
amirmahdi83
متن خوبی دارد و ترجمه نسبتاخوبی دارد و اشتباه هایی که در موضوعات مختلف اقتصادی می شود را به خوبی گفته و توضیح داده است
سید مهدی
کتابی که دیدگاه خواننده در رابطه با آمار را با مثال‌های فراوان به چالش می‌کشد و تلاش می‌کند نشان دهد خیلی از جاها علت و معلول به درستی انتخاب نشدند یا جابجا شده‌اند.
Elena
نویسنده از طرفداران بازار آزاد، جرج بوش و ترامپ است. در این کتاب نقدهایی را که در حوزه نابرابریهای نژادی و جنسیتی بر علیه بازار و سرمایه داری ارائه شده است را نقد و با مدارک و شواهد یا استدلال نفی کرده و آنها را مغالطه میخواند. همه‌ی گفتارهای انتقادی که اقتصاد کلاسیک رو (علم اقتصاد) رو از جهات مختلفی مثل مقوله جنسیت ، نابرابری و اخلاق و عدالت نقد می‌کنن مادامی که دارن وضعیت رو توصیف میکنن، در حال ذکر واضحات هستن. ولو اینکه بتونن پیچیدگی‌ها و صورت نامرئی مسئله رو نشون بدن. و چنین گفتارهایی نظیر این کتاب به سادگی میتونن اونها رو به چالش بکشن. بنظرم این کتاب نشون میدهچه قدر ادبیات نقد بازار ضعیف هست و هنوز نتونسته درک درستی از نقطه قدرت و بحران این ایده داشته باشه.

حجم

۳۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۳۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد