نظرات درباره کتاب مهاجر سرزمین آفتاب و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مهاجر سرزمین آفتاب اثر حمید حسام

نظرات کاربران درباره کتاب مهاجر سرزمین آفتاب

۴٫۸
(۲۰۴)
بخشی
تصویر یک خانواده را در این کتاب دیدم.
ایلیا
کتاب خیلی خوبی بود من چند وقت قبل تبلیغشو توی تلویزیون دیدم خیلی دلم میخواست کتاب رو بخونم که به لطف طاقچه خواسته ام رسیدم ممنون از طاقچه عزیز
Reyhaneh
من خیلی دوست دارم این کتاب رو داشته باشم و بخونمش ولی چون اشتراکم ندارم نمیتونم کل این کتاب رو با اشتراک بگیرم و بخونم به نظرم کسایی که اشتراک دارن این کتاب رو بخونن حتما
همچنان خواهم خواند...
به نام خدا چقدر کتاب خوبی بود! مخصوصا برای من که هم به ژانر خاطره‌نویسی علاقه دارم و هم به فرهنگ ژاپن. خاطرات صادقانه و زیبای بانوی بزرگ کونیکو یامامورا بسیار دلنشین بود. این بانو مقام خیلی بلندی دارند چرا که به خاطر اسلام و خانوادشون کشورشونو ترک کردن و به یک کشور غریبه رفتن و این برای یه ژاپنی در اون مقطع زمانی خیلی کار سختی بوده چرا که مردم این کشور رابطه خوبی با غریبه و مردم کشورهای دیگه نداشتن. از طرفی ایشون پاره جگرشونو پای اعتقادشون دادن و ارزش این کار با هیچ چیزی قابل قیاس نیست. نکاتی که راجع به فرهنگ و عقاید مردم ژاپن اومده هم یکی از نکات جذاب کتاب بود و مهمتر از اون دیدگاه یک شرقیه غیر ایرانی راجع به فرهنگ و کشور ایران خیلی جذاب بود. به این کتاب هیچ ایرادی نمی‌تونم بگیرم الا اینکه دوست داشتم حجمش خیلی بیشتر و با جزئیات بیشتر می‌بود. گویی که خانم یامامورا در گفتن خاطرشون به همون فرهنگ مختصر گویی ژاپنی ملتزم بودن! در آخر، در وصف این کتاب میشه به اون جمله از حکایت بسیار زیبا و پر مفهوم سعدی در گلستان نقب زد: دوران باخبر و نزدیکان بی‌بصر!!!!
MOSTAFA📚📚
عالی بود وبسیار جذاب ♡♡♡♡
محمد حسن
خیلی زیبا بود. نسخه ی چاپی اش رو بابام برام خرید وخوندمش
باافتخار ، یه ارزشی🦋
انگار سریال کره ای می دیدم🥰 مخصوصا اونجایی که بطور اتفاقی ، همدیگه رو تو قطار می بینن
مهدی
کتاب جالب و تاثیر گذاری هست. به نظرم این چنین کتابهایی که بر پایه واقعیت هست تاثیر گذاری بیشتری در قیاس با کتابهای انگیزشی بر افراد برای ارتقای زندگی فردی دارد. خدا عاقبت همه ما را مشابه این بانوی مکرمه ختم به خیر کند.
Dorostkar
عالی عالی یک قهرمان و الگوی زن مسلمان واقعی
محمد
بی نظیر است سر تعظیم باید فرود آوردن بابت این همه اعتقاد و ایثار باید خواند تا معجزه ی انقلاب اسلامی را دید و شنید
کاربر ۵۱۸۲۲۹۳
کتاب خیلی خوبی بود متن روان وخیلی خوب
مصطفی
خیلی خوب بود
ملیکا
خیلی زیبا بود هنگام مطالعه گفتم خوش به حال این خانم که از دل ژاپن باید بیاد مسلمان بشه و خدمت به اسلام بکنه و چه همسر خوبی که به ابن زیبایی دین رو به ایشون و فرزندانش آموزش بدن.
فاطمه
واقعا این کتاب الگوی بسیار خوبی از یک زن مسلمان هست، یک بانوی فعال در عرصه اجتماعی و مذهبی و در آخر و مهم ترین بخش زندگی ایشون تقدیم کردن شهید راه اسلام و وطن...
شاهد
جذاب... عبرت آموز تقدیر الهی را ببین! در سرزمینی دور، انتخاب شده و نور اسلام به قلبش هدیه می‌شود. و آنقدر غرق این نور میشود که همه زندگی اش را در بر می‌گیرد. خوشا بحال او و همسر و فرزندش.. خداوند روحشان را قرین رحمت خاصه خود قرار دهد.
ایراندخت
واییییی این کتاب عالی بود کلی گشتم بالاخره تو طاقچه پیداش کردم این خانم الگوی کاملی برای زنان مسلمان هستند
کاربر ۱۴۴۶۸۰۳
مثل همیشه، زندگی مادران شهدا، برایم سراسر درس بود و باعث انگیزه بیشترم شد.
میثم
بسیار کتاب جذابی است و خواننده را آخرین خط کتاب به دنبال خود می کشاند حتما بخوانید و لذت ببرید
میراحمدی
قشنگ بود. حس خوب می‌گرفتم و همراه راوی هیجان داشتم تا ببینم ادامه چی میشه. خوب بود.
کتاب خوان
این کتاب با قلم شیرین و روان در کنار حس وطن دوستی و انقلاب و جنگ ایران ، آداب و سنن ژاپنی و سختی های جنگ ژاپن را هم به تصویر دراورده ... کتابی که نشان میدهد یک زن ژاپنی چطور فرزندش ،سرمایه اش و نیرو و توان خودش را برای ایران و اسلام در طبق اخلاص گذاشته .

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
۶۹,۳۰۰
۳۰%
تومان