نظرات درباره کتاب خواهر من، قاتل زنجیره ای و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خواهر من، قاتل زنجیره ای اثر اوینکان بریثویت

نظرات کاربران درباره کتاب خواهر من، قاتل زنجیره ای

انتشارات:نشر نون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۱ رأی
۳٫۵
(۲۱)
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
کورید یه پرستار مرتب و وقت‌شناسه که خواهر کوچیکتری به اسم آیولا داره. آیولا درست نقطه‌ی مقابل خواهرشه: زیبا و دلربا، بی‌نظم و دمدمی مزاج. تقریبا همه‌ی کسایی که آیولا رو می‌بینن، بلافاصله عاشقش می‌شن.👀 اما آیولا یه عادت ناخوشایند داره: اون دوست پسرهاش رو به قتل می‌رسونه.😶 از اونجایی که آیولا به قدر کافی باهوش نیست که بتونه از شر خون و جنازه‌ها خلاص بشه، کورید وظیفه‌ی خودش می‌دونه که هربار بهش کمک کنه...🤐 خیلی از کتاب‌ها خوب شروع می‌شن، اما کم کم افت می‌کنن و هیجان اولیه‌شون رو از دست می‌دن. این کتاب یه شروع خیلی قوی و متفاوت داره؛ اما با همون فرمون می‌ره جلو و تا آخر کتاب، همون سطح انرژی رو حفظ می‌کنه. :)💫 حتی نمی‌دونم نویسنده چطور موفق شده این کار رو بکنه.👀 فصل‌های کوتاه، فلش‌بک‌های مرموزِ گاه و بی‌گاه، شخصیتای زمینه‌ایِ خل و چل، دیالوگ‌های روون و راحت، همه و همه کمک می‌کنن تا شما کتاب رو زمین نذارید و تا آخرش پیش برید.☺️ یه نکته‌ای که وجود داره، اینه که کتاب چندان بر اساس اصول دنیای واقعی پیش نمی‌ره. اگر بخواید به شکل منطقی بهش نگاه کنید یا توقع داشته باشید که همه‌چیز منطقی جلو بره، ناامید خواهید شد.😔 ولی به نظر من جذابیتِ کتاب توی همین بود که اتفاقاتش اصلا منطقی نبودن. اولین کتابی بود که از یه نویسنده‌ی نیجریه‌ای می‌خوندم. و در کنار ماجراهای عجیبش، اطلاعات جالبی بهم داد.😄 این کتاب تا حدودی به سوالاتم جواب داد. تازه کلی اسمِ آفریقاییِ جالب هم یاد گرفتم.👀🏜️
afsaneh_&_fatemeh
من این کتاب و خوندم و توضیحت خیلی خوب و کامل بود👏🏽
s a r a
شاید از ظاهر جلدش فکر کنید کتاب ترسناک یا جنایی معمایی هست اما اصلاً اینطور نیست... کلیت داستان رو اگر بخواییم در نظر بگیریم متوسط رو به پایین بود اما یک پیام خیلی مهم رو این رمان یادآوری کرد که آسیب و زخم های کودکی میتونه در بزرگ سالی به یه شکل خیلی بد خودشو نشون بده...
کاربر ۴۹۵۹۱۷۱
کتاب خوبی بود نویسنده حالت های روحی کورید رو عالی توضیح داده.
نابغه
من کتاب رو چاپی خوندم ..راستش من خوشم اومد اگه بخوایم واقعیت رو ببینیم ما همه مثل کورید هستیم یک آدم رو خیلی دوست داریم و می ذاریم ازمون استفاده کنه ..حتی اگه اون فرد آیولا باشه ..
مهسا
کتابی نیست که به عنوان یک کتاب جالب به کسی پیشنهادش بدم. پایان جالبی هم نداشت...
مهرناز
کتاب جنایی معمایی هست اما بیشتر به کتاب‌های روانشناسی می‌مونه. نویسنده یه انسان خودخواه فردگرا رو مقابل یه انسان مسئولیت پذیر قرار داده که نه گفتن بلد نیست و همین گرفتارش می‌کنه. داستان خیلی جذاب شروع شد اما ته نداشت.
sohi_si
این کتاب اصلا جنایی، معمایی یا.. نیست، اگر دنبال کتاب معمایی-جنایی خوب می‌گردین کتاب "نجواگر"،"راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب"و"یک به یک" گزینه های خیلی خیلی بهترین.

حجم

۱۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

حجم

۱۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد