نظرات درباره کتاب در جستجوی زمان از دست رفته (جلد اول) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب در جستجوی زمان از دست رفته (جلد اول) اثر مارسل پروست

نظرات کاربران درباره کتاب در جستجوی زمان از دست رفته (جلد اول)

نویسنده:مارسل پروست
انتشارات:نشر مرکز
امتیاز:
۳.۳از ۶۹ رأی
۳٫۳
(۶۹)
Mina
مدتها منتظر بودم این مجموعه رو به طاقچه اضافه کنید😍🤩 لطفا در طاقچه بی نهایت قرار بدید
ناسارا
این مجموعه کتاب رو من پارسال خریداری کردم چون همیشه دلم میخواست بخونمش همینطور که میدونید هفت جلد هست شنیده بودم که خوندن نثر های فرانسوی سخته و شاید حوصله ات رو سر ببره و بیخیال ادامه داستان بشی. البته برای من این طور نبود مارسل پروست نویسنده اییه که تورو همراه خودش میبره به جزئی ترین افکارش و تو هم با کمال میل میپذیری. البته ناگفته نماند که اگر اهل دل دادن به سخنان نویسنده نیستید و دوست دارید خیلی سریع جان کلام گفته شود این کتاب دیوانه اتان میکند و خیلی زود از خواندن ادامه اش منصرف میشوید. کتاب در مورد پسری هست که داستان زندگی اش را از ابتدا خواهید خواند شخصیت اصلی کتاب بی شباهت به خود پروست نیست ، با اون کودکی میکنید و بعد نوجوان میشوید اولین عشقتان را تجربه میکنید و بعد فارغ میشوید و کمی عاقلانه تر رفتار میکنید، بزرگ میشوید و ممکن است مصیبتی برایتان اتفاق بیافتد و ... . خلاصه که خواندن این کتاب مثل رسوخ کردن در پیکر شخصیت اصلی داستان است و غم او غمتان میشود و شادی اش شادی شما . پروست در مورد زندگی اشرافی و بروژوا صحبت میکند با جزییات بی نظیری تمام آنچه که هست را بیان میکند و شما را گاهی از آنها متعجب میکند و با خودتان میگویید که چقدر سخیف. در این جلد ما بیشتر با کودکی و اوایل نوجوانی قهرمان اصلی داستان سر و کار داریم و اتفاقات حول محور دید و بازدید های او و گذشته منحصر به فرد خانواده سوان میچرخد . البته به یاد داشته باشیم سوان ها داستانشان تمام نمیشود و با ما همراه هستند تا جلد های آتی.
ناسارا
سپاس از نظر شما
سیاوش
از توضیحی که ارائه کردید، سپاسگزارم
ناسارا
سلام خانم برومند امیدوارم به زودی این کتاب رو هم بخونید و لذت و غمی که در هر فصل از این کتاب میشه تجربه کرد رو شما هم تجربه کنید.
nargesbanoo
ممنون میشم مجموعه رو به بی نهایت اضافهکنید
آلیا
لطفا به بی‌نهایت اضافه کنید. تشکر
ساره۶۳۰۶۱۵
لطفا این مجموعه را به طاقچه بی نهایت اضافه کنید
Nargess Shabani
لطفا در صورت امکان این سری کتاب ها رو برای کاربران بی نهایت هم قرار بدید ممنونم
mahdikhalilnejad
مارسل پروست: سبک مدرن سبک مدرن: خط روایی مشخص نداره (باقی ویژگیهای رمان مدرن رو ذکر کنید یادم نمیاد) نظر بزرگان برای خواندن «در جستجو...»: ابتدا در مورد این رمان بخونید، بعد رمان. پیشنهاد کتابی که خواندنش کنار رمان به درک عمق این شاهکار کمک می‌کند: «فانوس جادویی زمان» نوشته داریوش شایگان این کتاب به قطب نمای رمان پروست معروف است.
Niloufar Rezaie
نمونه ای که گذاشتید تا صفحه ۱۰۵ فقط زندگی نویسنده ست.چطور میتونیم بفهمیم خوشمون میاد یا نه؟ مسخره ست
ایمان
واقعا جای این کتاب و نشر مرکز در طاقچه خالی بود!
reihane faraji
خیلی کتاب جذابیه منتظر نسخه ی صوتیش می مونم تا اونو تهیه کنم
کوکا کوالا
لطفا این مجموعه رو به طاقچه بی نهایت اضافه کنید ممنون
کاربر ۲۳۰۸۰۸۵
توروخدا نسخه صوتی شو منتشر کنید
سیمین
راستش من هنوز این کتاب رو نخوندم و منتظرم تو بخش بی نهایت بزارید و بهمین دلیل نظری فعلا درموردش ندارم. ولی درخواستم اینه که امکانی رو فراهم کنید تا کاربران کتابهای مورد نظرشون رو که تو طاقچه نیست پیشنهاد بدن تا تو طاقچه بزارید. کتاب مورد نظر من کلیدر هست. ممنون از طاقچه ی مهربون
esrafil aslani
ممنون از طاقچه که مجموعه هفت جلدی این شاهکار رو به صورت epup منتشر کرد
fl
امتیاز پایینی که دادم صرفا برای پانوشت هاست.وقتی رو عددا میزنم توضیحشو نمیاره رسیدگی شه لطفا برای این کتاب لازمه
Alfredo
کتابی سرشار
کاربر 6902248
کتابی که بعدش زندگیتون به دو دسته تقسیم میشه قبل از خوندن این هفت جلد و بعد از خوندنش فوق العاده اس این کتاب مخصوص کتاب باز هاست
ferferi
این کتاب پر از توصیفات زیبا و عمیقه، و البته بیشتر به فضای ذهنی شخصیت اول قصه مربوط می‌شه، اما همچنان اینقدر دقت توی توصیف رفتار و شخصیت‌ها، فضاسازی و همه چیز اینقدر قابل توجهه که بی شک می‌تونم شاهکار بدونمش. این کتاب باعث شد عاشق نوشتن بشم
کاربر ۹۶۹۰۵۷
ترجمه وحشتناکی داره. توصیه میکنم نخونید. من انگلیسیش رو. دانلود کردم و واقعا این وحشتناکه. بیشتر جذابیت داستان رو از بین برده.
سحر مصلی نژاد
خیلی اوقات نویسنده آنقدر درگیر توصیف ساختمان ها و منظره ها میشه که حوصله ی آدم سر میره و فقط دلت میخواد تمام بشه. جمله ها و پاراگراف های خیلی طولانی صرفا برای توصیف محیط بیرونی. ای کاش همین میزان صرف شخصیت ها می شد.

حجم

۸۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۰۸ صفحه

حجم

۸۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۰۸ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
۴۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد