نظرات درباره کتاب پروژه پدری و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پروژه پدری اثر فاطمه ستوده

نظرات کاربران درباره کتاب پروژه پدری

گردآورنده:فاطمه ستوده
انتشارات:نشر اطراف
امتیاز:
۳.۸از ۱۶ رأی
۳٫۸
(۱۶)
صدیقه حسینی
این که از زاویه‌های مختلف به تجربه‌ی پدر شدن نگاه کرده جالبه یه روایت بود که خیلی بی‌دلیل از تشبیه‌های سیاسی استفاده می‌کرد که به نظرم کاملا از متن بیرون زده بود یک باگ اصلی این کتاب اینه که فقط پدرهایی تجربه‌شون رو روایت کردن که شغلشون نویسندگی و روزنامه‌نگاریه و به واسطه‌ی شغلشون بعضی چیزها رو خیلی اغراق‌شده تجربه یا توصیف کردن به نظرم مردی که زندگی شاعرانه نداره پدر شدن رو با این احساسات اغراق شده تجربه نمی‌کنه و لازمه که ما روایت مردهای دیگه رو هم بخونیم البته مشکل این‌جاست که این مردها روایت‌گر نیستن یا نمی‌نویسن ولی فکر می‌کنم می‌شه مثل پرونده‌های موضوعی داستان همشهری مردم عادی رو ترغیب به نوشتن روایت‌هاشون کرد در مجموع معتقدم این کتاب خوبه اما کافی نیست.
zahrahro
اگه کتاب هفته چهل و چند رو خوندید این حداقل ده پله بالاتر از اونه. چون خیلی کمترم شنیدیم که مردها درباره تجربه پدری و ترس‌ها و امیدها و خجالت‌هاشون و... حرف بزنن، یه دریچه تازه‌تری از زندگی روزمره آدما رو نشونمون می‌ده.
غم‌گسار
رفتار و احساست این مردان خیلی شبیه ذات خود من بود، خواندن تجربه‌ی آنها دو ترس در من ایجاد کرد؛ ۱-ترس از حسرت فرصت هایی که دارن میگذرن ۲- ترس از مرگ زودرس
leila
چرا این کتاب ها نسخه صوتی شو نمیذارین؟ این کتابها به نظرم جالبن ولی متاسفانه نور گوشی چشمامو اذیت میکنه و نمیتونم بخونم.بریده ای از مطالب و نظرات دوستان رو خوندم و کنجکاوتر شدم.. ممنون میشم از طاقچه فایل صوتی همه کتاب هارو بذاره
بهاران بانو65
بااینکه کتابهای نشر اطراف را خیلی دوست دارم وبااشتیاق میخونم،این کتاب خیلی نظرم را جلب نکرد.فقط دو تا روایتش خوب بود.
فاطمه سادات موسوی
با اشک دارم این جملات رو می‌نویسم واسه روایت آخری :)) مهم نیست که بعضی از روایت‌ها، از نظر ادبی و... می‌تونست بهتر باشه یا چی. من خیلی چیزا از این پدرا یاد گرفتم. احساس نزدیک‌تری پیدا کردم بهشون و به دنیای پدریشون نزدیک‌ شدم.
elham mohammadpoor
من کتاب رو کامل خوندم ولی خیلی جاها میخواستم متوقفش کنم چون شروع کتاب و حتی تا میانه آن بسبار روایتهای کسل کننده ای داشت برخلاف کتاب هفته چهل و چند.روایتها خیلی معمولی و دم دستی بودند ولی دوتا روایت آخر کتاب واقعا قصه پردازی خوبی داشتند و کتاب را شبیه کتاب هفته چهل و چند کرده بود.

حجم

۲۱۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۲۱۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
۶۳,۲۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد