نظرات درباره کتاب ده بچه زنگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ده بچه زنگی اثر آگاتا کریستی

نظرات کاربران درباره کتاب ده بچه زنگی

امتیاز:
۳.۹از ۱۶ رأی
۳٫۹
(۱۶)
YasmineGh
داستان خیلی جالب بود ولی متاسفانه نسخه ایبوک پر از اشکالات املایی بود و این ها لذت خواندن رو خیلی کم میگرد
ehsan fatahi
یکی از بهترین داستانهای جنایی تمام دورانها عالیه
zahhonra
ترجمه‌ی ضعیف و نامفهوم حروف چینی از ترجمه هم بدتر بود من تخصصی توی ترجمه ندارم اما خیلی جاها عبارات و کلمات بهتری از چیزی که به وضوح تنها استفاده از ترجمه‌ی گوگل ترنسلیت بود به ذهنم می‌رسید فقط به این خاطر تا آخر خوندم که کلیات این کتاب پرسروصدا رو بفهمم بااینکه ابتدا از پولی که برای خرید همچین ترجمه‌ی افتضاحی ناراحت بودم اما در انتها به چشم سرمایه گذاری روی عمر و وقتم در آینده بهش نگاه می‌کنم که دیگه از این نشر، کتابی نخونم.
معصومه کشاورز
کتاب جنایی عالی واقعا محشره این کتاب آخرش با یه نامه داستان رو از زاویه قاتل تعریف می کنه و می فهمید که عمرا انتظار همچین پایانی رو نداشتید تو خوندن این کتاب جذاب دریغ نکنید.
کاربر ۱۴۰۲۰۷۰
سلام من نسخه ی چاپی این کتاب رو با ترجمه ی دیگه ای خوندم پس درباره ی ترجمه نمی تونم نظر بدم اما داستان کتاب بسیار بسیار جذابه و مطمئن باشید تا آخرین خط کتاب نمی تونید حدس بزنید قاتل کیه.
Ram
فقط چند صفحه ی اول رو با متن اصلی چک کردم یه سری اشتباهات داره. مثل اسم جزیره، یه جا نوشته اخیرا از جزیره سولجر خبری تو روزنامه ها نبود ولی این نوشته بود. یا پزشک قانونی رو بازپرس ترجمه کرده. دیگه بقیه متن رو نخوندم
نازنین
راستش این کتاب رو به اندازه‌ی باقی کتابهای آگاتا کریستی دوست نداشتم ولی بازم داستان خیلی جالبی داشت و توصیه میکنم بخونیدش. نمیدونم چرا کتابی مثل "چرا از ایوانز نخواستند" ب اندازه‌ی این محبوب نیست در حالی که ب نظر من بسیار جذابتر بود. هیچ یک از کتابهای این نویسنده نیست که متعجبتون نکنه.
کاربر ۷۰۶۸۷۱۷
جالب بود ولی به نظرم بهترین اثر آگاتا کریستی نیست
shiva irani
این کتاب با اسم دیگر " و آنگاه هیچکس نماند " و با ترجمه محمد خیریان منتشر شده که خیلی از این ترجمه بهتره. این کتاب پر بود از غلطهای املایی نگارشی که دیگه اذیت کننده بود. خود داستان هم که کپی کتاب "دیزی دارکر" است ولی این کجا و آن کجا!!
fatemeh.s
باید بگم که اون کتابی که مد نظر شما هستش با ترجمه‌ی آقای خیریان، عنوانش "و آن‌گاه هیچ‌کس نماند" هستش، کتاب و "کسی نماند جز ما" نویسنده‌ش کالین هووره. در ضمن کتاب ده بچه زنگی رو آگاتا کریستی سال 1939 نوشته ولی دیزی دارکر سال 2022 نوشته شده!!!! پس اگه کپی‌ای هم باشه دیزی دارکر کپی شده. و اینکه مقایسه کردن کتاب آگاتا کریستی که لقبش ملکه جنایته، با همچین کتابی مثل مقایسه کردن نقاشی استاد فرشچیان با نقاشی سارا 2 ساله از تهرانه.

حجم

۱۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۱ صفحه

حجم

۱۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۱ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد