نظرات درباره کتاب هم‌پیمان و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب هم‌پیمان اثر ورونیکا راف

نظرات کاربران درباره کتاب هم‌پیمان

۴٫۴
(۱۰۱)
faezeh
این کتاب های سه گانه رو نخوندم فیلمش دیدم که خیلی خیلی قشنگ بود مخصوصا قسمت سومش که از یک و دو قشنگ تر بود در کل نبوغ نویسنده فراتر از فوق العاده بود.
علی
فیلم ها زمین تا آسمان با کتاب متفاوت است.کتاب آخر رو قرار بود دوتا فیلم کنند که با شکست فیلم ۳، فیلم ۴ کنسل شد. کتاب ها خیلی بهتر بودند.
faezeh
قسمت یک فیلم Divergent (سنت شکن) قسمت دو فیلم Insurgent (نا همتا یا همون شورشی) قسمت سه فیلم Allegiant (هم پیمان)
کاربر 944642
میتونین بگین اسم فیلمش چی بوده؟
Amir.H.H
تو سه روز این سه گانه رو خوندم.امروز روز سومه و من اونقدری شوکه شدم که نمیدونم نبوغ نویسنده رو تحسین کنم یا فحشش بدم.جزو فانتزی هاییه که به آدم درس زندگی میده
Setareh Mirzaei
کتاب قشنگی بود نمیگم بهترین کتابی بود که خوندم ولی خب یکی از بهترینا بود چند سال پیش فیلمشو دیدم و اصلا نمیدونستم از روی کتاب ساخته شده و وقتی کتاباشو توی طاقچه دیدم شوکه شدم و کلی خاطره از سالی که فیلمشو دیده بودم اومد جلوی چشمم حس باحالی بود درجا شروع کردم خوندن، جلد اول خیلی خوب توی فیلم پیاده شده بود و میتونم بگم 90 درصد وفادار به کتاب بود اما دقیقا از همونجایی که کارگردان شروع به سرکشی از متن کتاب کرده بود فیلم به نظرم مسخره میومد کتابش خیلی خیلی بهتر از فیلمش بود و خوشحالم که پیداش کردم و خوندمش جلد آخر با گریه تموم شد حس میکنم راث چاره دیگه ای نداشت جز اینکه اینجوری کتاب رو ماندگار کنه توی نظرات گفته بودن اگه غیر از این بود کتاب خیلی لوس میشد که بسیار موافقم درکل ممنونم ازت خانوم راث بابت این سه گانه:)
sana
کتاب خیلی خوبیه
مهرناز
عالی بود... مدتها بود کتاب فانتزی به این خوبی نخونده بودم.
erfan
خیلی این سه گانه قشنگه تاحالا مثل اینو نخونده بودم
Parimah_zarabadi
پایانش غمگینم کرد
Doritavakoli
کلیت داستان بسیار هیجان انگیز بود در کل دوستش داشتم متن روانی نداشت متاسفانه خیلی جاها می و ها طوری نوشته شده بود که باید برمی گشتم و دوباره میخوندم با دقت تا ببینم منظورش چی بوده. آخر داستان و دوست نداشتم و به نظرم جذابیتش از کتاب اول کمتر بود و در آخر فیلمهاش ساخته شده پیشنهاد میکنم بعد خوندن کتاب ببینیدشون زیبا هستن منتها آخرین فیلم که هم پیمان هست خیلی تغییر دادن و کلا یه چیز دیگه شده🤣
شهرزاد
این سه گانه ابتدا خیلی خوب شروع میشه خصوصا در کتاب اول ولی به تدریج در دو کتاب بعدی خصوصا کتاب سوم افت میکنه و در نهایت با یک پایان شدیدا شوکه کننده خواننده رو بین زمین و آسمان رها میکنه. از این سه گانه فیلم هم ساخته شده که البته انتهای فیلم با انتهای کتاب متفاوته.
boshra
این سه گانه رو خیلی دوست داشتم! ولی پایانش رو نه زیاد :(( گرچه اگه جز این می‌شد خیلی رویایی به نظر می اومد :_) اما یک مشکل که با هر سه جلد داشتم ویرایش افتضاااحش بود. خیلی از کلمات نیم‌فاصله‌های اشتباه وسط کلمه! داشتن. چندین جا ضمیر افعال اشتباه بود، فاعل اشتباه بود و... این نکته پررنگی بود برام.
mohamad.f
این سه گانه جزو بهترین کتاب هایی بود که خوندم حتما بخونید
YasmineGh
به همون نسبت که دو جلد قبلشو دوست داشتم از این جلد خوشم نیومد. به نظرم خیلی بد تموم شد و واقعا میتونست اینقدر تراژیک نباشه
🦋pari🦋
ای کاش اینجوری تموم نمیشد
zeinab.ghl
بالاخره این کتاب رو هم تموم کردم و دوستش داشتم، با اینکه هی مثل یه توپ بین تریس و توبیاس شوت میشدم، ولی دوستش داشتم.
نیومون
افت داشت نسبت به جلدهای قبلی و پایانشو دوست نداشتم...
ᴷᵒᵏᵒ˒ ᵃᶰᵈ ᵃ ᶠˡᵒʷᵉʳ🌸
این سه گانه خیلی زیبا بود.برای کسایی که فانتزی دوست دارند انتخاب خیلی خوبیه. شخصیت ها جای خودشون توی دلم پیدا کردن و این برام شیرینه. عشقی که بین دو شخصیت اصلی صورت میگیره در کنار همه پستی و بلندی ها شیرین و مجذوب کننده است. نویسنده اتفاقا رو طوری کنار هم چیده که به دونستن ادامه ی اونها حریص بشی.شخصیت های خاکستری ای که دارن برای خودشون و شاید آینده اشون تلاش میکنن. تغیرات شخصیت ها به خوبی به قلم کشیده شده و آدم از شخصیتی که از انسان به نمایش گذاشته لذت میبره. یجورای اون انسانی که همیشه کاسه ی چه کنم به دستش گرفته اینجا ملموس تره. شاید در ظاهر زیاد جذاب به نظر نیاد و نتونه آدمو جذب خودش کنه اما قطعا حرف های زیادی برای گفتن داره و ارزش دست کم یک بار خوندن رو داره!
mamannam
عالی..
Mohammad Zare
عالیه این کتاب
منیر
چطور میتونم جایی غیر از طاقچه باز کنم کتابو؟ یعنی چطور انتقال بدم خارج از طاقچه
ستاره
عالی عالی عالی 👍👍👍از اینکه پایان لوسی نداشت لذت بردم.

حجم

۳۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

حجم

۳۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۲۹,۰۰۰
۵۰%
تومان