نظرات درباره کتاب کی، کجا و چگونه آقای ایزدی دیوار صوتی رو می شکند؟ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کی، کجا و چگونه آقای ایزدی دیوار صوتی رو می شکند؟ اثر احسان فولادی فرد

نظرات کاربران درباره کتاب کی، کجا و چگونه آقای ایزدی دیوار صوتی رو می شکند؟

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأی
۳٫۴
(۹)
Yamin
کتاب خیلی خیلی عجیب بود، زیادی عجیب (فکر کنم از اسم اش پیدا است):-) سیر دگردیسی آقای ایزدی (آدم ها) در این کتاب بهش پرداخته شده بود. اینکه چه طور یک آدم با آسیب ها، عقده ها و《چیز 》درون خودش زندگی می کند، درد می کشد یا حتی کنار می آید و بعد ناگهان از شر《چیز》 خلاص می شود. بعد چی می شود؟؟ خطرناک می شود؟ به آرامش می رسد؟ دیگر درد نمی کشد؟ عاشق می شود؟ قاتل می شود؟ یا شاید همه این ها باهم! ولی می دونیم تغییر می کند. کتاب خیلی خیلی روان بود اصلا کند پیش نمی رفت. یکم فلش بک داشت به گذشت، به عقده ها و ناراحتی ها آقای ایزدی. شخصیت پردازی عالییییی بود قشنننننگ آقای ایزدی با تمام حالات و عقده های روانی اش قابل درک بود. فضای داستان هم، مشخص نیست تقریبا فقط می دونیم که یکی از شهر های اطراف تهران هست همین و این شهر و مردم اش خالی از هرگونه احساسات، هم دردی، همیاری، منفعت طلب و سودجو و پر از خشم هستند پس فضای داستان سرد و تاریک هست. یک نکته جالبی که داشت همه شخصیت های داستان فامیلی هاشون (زاده) توش داشت مثل قاسم زاده، حسین زاده، رحیم زاده و... به جز خود آقای ایزدی ! :-) در مورد ۵ خط آخر کتاب: می‌فهمیدم چی میگه ولی متوجه نمی شدم :')) در کل دوستش داشتم
محمد حسنی
واقعا حیف وقت. پایان باز بدون محتویش عز فیلم های اصغر فرهادی مزخرفتر بود
محمد حسنی
خب من می خواستم بگم دوستان کتاب خوان با کتاب کاملا متفاوتی روبه رو هستید. اصلا به دنبال پایان خوب و ... نباشید و فقط از سیر تکامل یک شخص معمولی در طول داستان لذت و متحیر شوید.
Aida Rezaii
داستانی بسیار جسورانه و بی‌پروا که سیر تحول درونی یک فرد بسیار معمولی را به آنچه حتی برای مخاطب هم بیگانه است با بیرحمی و در عین حال جذابیت فراوان نشان میدهد.
Aydin
ایزدی... ایزدی... ایزدی... دوستان به عجیب بودن داستان اشاره دارن ولی برای من نه تنها عجیب نبود بلکه کاملا منطقی و قابل درک و زندگی بود! چقدر این ایزدی و •چیز• درون او برای من آشنا و قابل لمسه. چقدر خوب تونستم تک تک کلمات کتاب رو هضم کنم. کی، کجا و چگونه خودم دیوار صوتی رو میشکنم، نمیدونم! ولی میدونم نزدیکه. خیلی خوب اگر فکر کنیم شاید خیلی از ماها در یک نقطه از زندگی کاملا دگرگون شدیم یا لبه‌ی اون مرز دگرگونی بنیادی هستیم. خیلی این کتاب خاص و خوب بود و میتونم بگم بهترین کتابی بود که امسال خوندم
مرتضی بهرامیان
دوستان عزیزی که کتاب رو خواندید، لطفا نظر بدید. شباهتی هست بین این کتاب و فیلم جنگ جهانی سوم نوشته ی آقای سیدی؟ من که فکر میکنم داستانشون یک جاهایی (که نمیخوام داستان کتاب رو اسپویل کنم) مثل هم میشه‌.

حجم

۲۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

حجم

۲۵۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

قیمت:
۶۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد