نظرات کتاب واژه نامه حزن های ناشناخته
کتاب واژه نامه حزن های ناشناخته اثر جان کونیگ

کتاب واژه نامه حزن های ناشناخته

نویسنده:جان کونیگ
امتیاز:
۳.۷از ۱۰۶ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

Haniye
لطفا در طاقچه ی بی نهایت قرارش بدین. متشکرم
مها؛ فرزند ماه
اول که، این کتاب به سادگی من رو شیفته خودش کرد :) حسِ اینکه عمیق ترین و خصوصی ترین احساساتت قبل از اینکه بخوای درک بشن، به رسمیت شناخته شده باشن، بی نهایت تسلی بخشه! وصف داستان‌واری که نویسنده به ظرافت، بعد از هر اصطلاح به خواننده ش هدیه میده، دوستداشتنیه .. افرین! بابت ترجمه هم قدردانی میکنم از مترجم
مرجان معتمدحسینی
لطفا لطفا بذارین توی طاقچه بی‌نهایت
بیتا
خیلی کتاب شیرینیه! انگار یه نفر داره بهتون گوش میده که هر نوع غمی رو درک میکنه؛ به خاطر تنوع بی نظیرش و حس پذیرفتنی بودنی که به شما میده، در طول مطالعه بهتر متوجه احساسات رنگارنگ تون میشید. خلاقیت نویسنده در ترکیب کلمات رو هم خیلی دوست داشتم.
من
بی نهایت بشه لطفا
imanshahbeigi
ایده بدیعی و ترجمه روانی دارد. هر دو ویژگی‌ هم این روزها نادر است. حتما ارزش خواندن دارد. توصیفات بسیار درخشان است.
علی افشاری
با خواندن ۱۰ صفحه اوله کتاب اون حس ناراحتی سراغم اومد‌که‌صد‌حیف که این کتاب هم‌بزودی تموم‌میشه ♥️عالی بود‌عالی
MjavadF
برام عجیبه با اینکه بعضی جاهای کتاب رو دوست داشتم و تو این کتاب بیشتر از هر کتاب دیگه‌ای هایلایت گذاشتم ولی چرا اینقد خوندنش برام عذاب آور بود. خیلی از صفحات کتاب رو نخونده رد کردم، بسیاری از متن ها رو نادیده گرفتم. پرداز متنها و‌ توضیحات اضافی.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
هیچ اندوهی اونقدر گنگ و ناشناخته نیست که انسان از تعریفش عاجز باشه فقط باید برای وصفش، کلمه ای ساخت🌚 همه ما گاهی حالمون یه جوری میشه که نه میتونیم با کلمات توصیفش کنیم و هم‌اونقدر آشفته و سرگردونیم که نمیدونیم دقیقا چمون هست !!🥲 ما در این مواقع نیاز به یک نظم درونی داریم تا اول بدونیم چمون هست و بعد بپذیریمش ...🫂 گاهی افکارمونو نمیتونیم توضیح بدیم چه برسه به اینکه بپذیریمشون! همینا میشن افسردگی حال بد و حتی سرطان ...🥲 ولی اگر این احساسات رو با کلمات توصیف کنیم احساس نزدیک تری به همدگیه میکنیم و میتونیم به یک نظم روحی برسیم🥺 این کتاب کلماتیو توصیف میکنه که تاحالا نشنیدید و دایره لغات احساساتش فراتر از غم و شادیه☺️ این کتاب به جزئیات احساسات می‌پردازه.
=)
این کتاب واقعا قشنگه.درسته مجموعه ای از واژگان جدید و ابداعی نویسندس،ولی چون جزء ایده های نو به شمار میاد پتانسیل پیشرفت بیشتر و حتی استفاده واژه ها بین عامه مردم رو داره! احساسات انسان رو دقیق و زیبا بیان کرده و ممکنه بعضی هاش شمارو یاد موقعیتایی که خودتون تجربه کردید بندازه.ارزش خوندنو داره قطعا

حجم

۹۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۹۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد