نظرات درباره کتاب پرایس اکشن (جلد اول، ساختار بازار) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پرایس اکشن (جلد اول، ساختار بازار) اثر لنس بگز

نظرات کاربران درباره کتاب پرایس اکشن (جلد اول، ساختار بازار)

۳٫۲
(۳۵)
hamed
متاسفانه ترجمه به شدت بده. گویی مترجم اصلا شناختی نسبت به بازارهای مالی و معامله گری نداره
alisina05
کتاب خیلی خوبیه فقط مشکل ترجمشه که انگار با G translate ترجمه شده.
H.O.P
ترجمه نشر کاسپین دانش خیلی خوبه هر ۶ جلد رو در قالب یک جلد اورده و با چاپ رنگی و ترجمه فوق العاده بهترین نسخه برای خریده. قیمتش یکم بالاست که بع خاطر چاپ تمام رنگی و کاغذ روغنی‌اش هست.
Mostafa Jon
بنده چند ساله در حال یادگیری انواع سبک های معامله هستم و هیچ نتیجه ای نگرفتم ولی برای اولین بار با مطالعه این کتاب احساس کردم دارم راه درست رو میرم. من این جلد رو تموم کردم و حالا می خوام جلد دوم رو شروع کنم. از جلد اول انتظار معجزه نداشته باشین و با صبر و حوصله جلد های بعدی رو هم ادامه بدین. منتظر نظر من در جلد دوم هم باشین.
Abbas mohammadian
عجیب کتابیست عجییب اگر روزها و ماهها در معامله گری بدون سود ماندید یا پس از سالها تمرین نمیدانید چگونه نقاط ورود به معامله رو پیدا کنید این کتا بی نظیره شک نکنید اگر حرفه ای هم باشید و سود مستمر داشته باشید این کتاب باز هم چیزهای جدیدی برای شما دارد
Karow Rezvani
اگر جلد پنجم این سری کتاب‌ها به فارسی ترجمه شده، ممنون می‌شم اون رو در طاقچه قرار بدید
کاربر 7822791
با سلام این کتاب و مابقی جلدهاش در هر سطحی از ترید که باشید صد درصد خوندنش میتونه براتون مفید باشه و دید جدیدی از بازار بهتون ارائه میده...
aliuffs
پیشنهاد بنده پرایس اکشن دکتر اناری
کاربر ۷۸۰۲۸۱۲
کتاب خوبیه ترجمه روانی داره فقط اگر شکل ها به صورت رنگی بودن خیلی بهتر بود چون در توضیحات به رنگ نمودارها اشاره شده ولی نمودار به صورت سیاه و سفید چاپ شده.
Eli
یکی از مهمترین مشکلات کتاب، سیاه و سفید بودن آن است. با توجه به اینکه بخش مهمی از کتاب شامل نمودارها و تصاویر است، میبایست حتما رنگی باشد.

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد