نظرات کتاب نجواگر
کتاب نجواگر اثر الکس نورث

کتاب نجواگر

نویسنده:الکس نورث
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۴.۰از ۱۹۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

faeze80
لطفا این کتاب رو به بینهایت اضافه کنید
Mikasa
هم این کتاب هم سنگ کاغذ قیچی 🥲
الی
لطفا به بینهایت اضافه بشه
naghme_rsh
لطفاً این کتاب رو به بی نهایت اضافه کنید.
Hani
لطفا این کتاب رو به بینهایت اضافه کنید
fatemeh.al
لطفا به بی نهایت اضافه بشه
میس سین
تریلر روانشناختی جنایی خوبی بود نویسنده کاملا از پس بعد روانشناسانه داستان برومده و مشخصه که اطلاعات خوبی در زمینه چیزی که به تصویر کشیده داره. البته بعضی قسمتهای داستان کمی غلو داشت و گاهی حالت تخیلی پیدا میکرد ولی این مسئله هیچی از قابلیتهای خوب داستان کم نکرده. در کل نویسندگان کمی هستند که قادرند با مسایل روانشناسانه داستانهای جنایی معمایی به خوبی دست و پنجه نرم کنند به نظرم این نویسنده از همین نوعه و این خیلی مهمه چون اگه نویسنده در این زمینه ضعف مطالعاتی یا کمبود معلومات مرتبط داشته باشه اثرش به شدت تو ذوق خواهد زد.
فاطمه زهرا
4.5★ کتاب جذابی بود که واقعا از خوندنش لذت بردم! اما از اون مدل کتاب هایی نیست که پایان غافلگیر کننده ای داشه باشه و تقریبا روند ثابتی داره. ژانر جنایی قوی داشت اما بنظرم زیاد معمایی نبود. همچنین اولین کتابی بود تونست یه کوچولو منو بترسونه! (ᗒᗩᗕ) *نسخه چاپی*
نگین
کتابش اینطور نبود که در لحظه آخر میخکوبت کنه بلکه رفته رفته در طول داستان همه چیز مشخص میشه ولی به هیچ وجه هیجانش از دست نمیده چون نویسنده اینقد زیرکانه و قشنگ رعب به دل خواننده میندازه که اصلا کسل کننده نمیشه. جیک کوچولو رو خیلی دوست داشتم 😍. ولی واقعا چقدر بده که اونا اصلا مجازات اعدام ندارن چرا کسی که وحشی ترین جنایت مرتکب شده باید تو زندان واسه خودش پادشاهی کنه؟
n re
کتاب بدی نبود هیجان انگیز بود اما خب‌با توجه به متن کتاب توقع پایان هیجان انگیزتری داشتم اما بر خلاف متن کتاب پایانش بیشتر روانشناسی بود تا هیجان انگیز
کاربر 5125042
کاملا درست
m.r
چون معمایی روان‌شناختی بود
shayestehbanoo
۲۰ سال پیش فرانک کارتر ، قاتل سریالی بچه ها ، ملقب به نجواگر توسط پیت دستگیر میشه… همه ی اجساد بچه ها پیدا میشن بجز یکی نیل اسپنسر …. بیست سال بعد در حالیه که پیت تموم این سالها بخشی از رندگیشو فدای پیدا کردن جسد نیل کرده و کماکان هم داره ادامه میده نجواگر بر میگرده… اینبار با سری قتل های جدید … اما فرانک کارتر که تو زندانه؟ کتاب خوب بود …. اما از یک سوم پایانی همه چیز تا حدی مشخص بود حتی پایان کتاب بنظر اضافه گویی های بی موردی داشت هرچند دقیقا ص اخر کتاب … بسیار تراز و خوب تموم شد … بنظرم کتااب قابلیت فیلم شدن داره به خوبی .

حجم

۳۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

حجم

۳۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد