نظرات کتاب گرسنگی
کتاب گرسنگی اثر رکسانه گی

کتاب گرسنگی

نظرات کاربران

شهرزاد
همانطور که در مقدمه کتاب هم آمده، این کتابی در رابطه با چگونگی موفقیت برای کاهش وزن نیست و در فصل آخر کتاب هم با اندام بسیار باریک نویسنده و کاهش وزن بالای او مواجه نمیشوید . در این کتاب نویسنده، علل افزایش وزن افراطی اش و علل عدم توجه به رژیم های غذایی و توصیه های پزشکی را بازگو میکند. اینکه چاق بودن چقدر بر کل زندگی او و نیز نگرش مردم به وی تاثیر داشته است. اینکه رفتار مردم با افراد دچار چاقی مفرط چقدر میتواند بد و نفرت انگیز باشد و آنها را به سمت احساس تنهایی بیشتر و افسردگی بالاتر و نهایتا پناه بردن به خوردن غذای بیشتر و افزایش وزن بالاتر سوق دهد و این چرخه بی پایان برای این افراد ادامه دارد. نویسنده همچنین در رابطه با برنامه های تلویزیونی تجاری مربوط به کاهش وزن نیز نوشته و دید نقادانه جالبی نسبت به آنها ارائه کرده است. در کل به نظرم کتابی است با نثر روان و نسبتا جذاب که ارزش یکبار خواندن را دارد.
Moo TB
این کتاب به نوعی اتوبیوگرافی نویسنده است که در آن توضیح می‌دهد چطور از بدنش متنفر شده و چطور این تنفر منجر به چاقی مفرط می‌شود. همچنین با موشکافی بسیار، به ما نشان می‌دهد که چطور «بدن چاق» تبدیل به اسلحه‌ای بر ضد صاحب بدن می‌شود. چطور ایدئولوژی و فرهنگ حاکم مدام فرد چاق را تحقیر و سرزنش می‌کند و حق حیات عادی را از او سلب می‌کند. به نظرم این کتاب را باید خواند. این کتاب به مخاطب نشان می‌دهد که چطور بازیچه دست رسانه‌ها می‌شود. همچنین نشان می‌دهد که هر یک از ما چطور در ساخت فرهنگ چاق‌هراسی نقش داریم.
کاربر 976972
اگر در زندگی حتی در دوره ای درگیر اضافه وزن و رژیم و سپس شکست در اون بودید، اگه با تصویر بدنیتون مشکل داشته یا دارید و یا اگر به نوعی از اختلالات تغذیه مبتلا هستید تک تک سطرهای این کتاب برای شما آشناست حتی اگر مثل رکسان گی از چاقی مفرط رنج نبرید. به شخصه از خوندن این کتاب لذت بردم و خوشحالم که کمی با رنج افراد چاق و مشکلاتشون آشنا شدم.
reyhaneh amouie
ترجمه ضعیف بود ولی این ضعف خللی در فهم کلی ایجاد نمیکرد.

حجم

۲۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۲۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد