نظرات درباره کتاب خورد و خوراک دیکتاتورها و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خورد و خوراک دیکتاتورها اثر ویتولد شابوفسکی

نظرات کاربران درباره کتاب خورد و خوراک دیکتاتورها

۳٫۶
(۷)
Maryam
کتاب زیبایی بود ترجمه خوبی داشت و متن روان و گیرا بود کتاب حاصل 4 سال تلاش نویسنده برای صحبت با آشپزان دیکتاتورهای مطرح جهان هست که خب حیف جای خیلیا خالیه :) آشپز فیدل کاسترو، صدام، عیدی امین و... شاید موضوع کتاب عجیب باشه اما مستندات و صحبتی که درباره دیکتاتورها و حال‌واحوالشون میشه از وقت‌هایی که در حال سلاخی مردم بودن، برای من جذابه. کتاب رو خیلی زود تموم کردم و دوستش داشتم.
neda.n
گردونه شانس گذاشتید بعد که میچرخونیم کد تخفیف میده،،میخوایم هرکتابی بخریم میگه این کد جزو کتابهای تخصصی نیست..این کتاب کجاش تخصصیه؟؟😶
Vafadar
سلام ، منم همین مشکل رو داشتم ، ولی ظاهرا از امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ مشکل نداشتن تخفیف این نشر حل شده ، چون با تخفیف تونستم ازش خرید کنم !
مرتضی بهرامیان
کتاب بسیار عالیه. ولی متاسفانه در این کتاب چهره ای که از دیکتاتورها به نمایش در میاد، به صورت انسان هایی مظلوم، حق به جانب و بزرگه. البته نویسنده مشکل نداره. مشکل با سرآشپزهایی که با اونها مصاحبه میکنه. و این افراد هم به گونه ای از ترسشون هست که تعریف این انسان های خون ریز رو میکنن که مبادا روزی کسی از خانواده ی این افراد دوباره به قدرت برسه‌ برای مثال سرآشپز صدام چنان از صدام دفاع می کنه که یادش میره بگه آغاز کننده ی جنگ عراق علیه ایران صدام بود. یا سرآشپز پل پوت، رهبر خون ریز خمرهای سرخ که حدود دو میلیون افراد کامبوج رو سلاخی کرد هم در جایی میگه ما جونمون رو برای پل پوت میدیم‌. لعنت به تمام دیکتاتورهای جهان که حتی سایه شون هم سنگینه.
وحید
کلا وقتی حتی به دیکتاتورهای خون‌ریز هم از نزدیک نگاه کنیم، موجوداتی ترسو، ضعیف و گرفتار ده‌ها عقده‌ی کودکی و جوانی خواهیم یافت. انسان موجود ضعیفی است.

حجم

۳۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۳۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد