نظرات درباره کتاب بهارمست و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بهارمست اثر بیتا فرخی

نظرات کاربران درباره کتاب بهارمست

نویسنده:بیتا فرخی
انتشارات:انتشارات سخن
امتیاز:
۳.۸از ۱۶۹ رأی
۳٫۸
(۱۶۹)
maryam.me82
این کتاب داستان روانی داشت هم از نظر متن و نگارش و هم از نظر روایت پردازی ها. ریتم آرامی داشت اما نه آن گونه که حوصله مخاطب سر برود بلکه به نوعی مخاطب را با خودش درگیر زندگی بی حاشیه آلاله و خانواده اش و سپس ماجراهایی که با مستاجر جدیدشان داشتند میکرد. کمی فضای معمایی داخل داستان وجود داشت و به طور کلی تا پایان میتواند مخاطب را سرگرم کند. حتی برخی از قسمت های کتاب ماجراهای خنده داری هم وجود داشت که لذت بخش بود. به طور کلی کتاب به کسانی که رمان اجتماعی خانوادگی همراه با چاشنی طنز و عاشقانه ای آرام و ملایم دوست دارند توصیه میشود.
maahswa
نویسنده قسمت معمایی داستان رو خوب پیش بردن اما از نظر من به طرز واضحی تبحر لازم برای عاشقانه نوشتن نداشتن.خیلی هم سرسری از این قسمت ها گذشتن.شخصیت دختر و پسر داستان هم همون کلیشه ی معروف بودن.پسر مغرور جذابی که همه ی دختر ها عاشقشن و دختر پر شوری که عزت نفس پایینی داره.در کل برای کسی که رمان های زیادی خونده و از سن نوجوونی رد شده نمی تونه رضایت بخش باشه.امیدوارم در آینده آثار قوی تری از نویسنده ی عزیز داشته باشیم.
ZahAh
عزت نفس رو خوب اومدید. ممنون از نظرتون.
rokhsare dadfar
به زیبایی نقد کردین ، درود برشما .
shima
وای این رمان عالی بود! عاشق آلاله و خانواده اش شدم. انقدر که رفتاراشون ملموس و مثل همه خانواده های ایرانی بود. پدرشون از همه باحال تر بود 😂 موضوع جالبی داشت. آلاله خیلی دختر بانمکی بود و کنار کامران ترکیب خوبی بودن. شیوه نگارش خوب و متنش روان بود. طنز ریز و زیرپوستی رمان هم جذابیتش رو بیشتر کرده بود. در نهایت حسابی توصیه میشه.
کاربر ۳۵۶۴۲۱۳
😳🙄🤔
مریم
این دومین کتابی بود که از خانم فرخی میخوندم و به نظرم ایشون در ساده نویسی خیلی خوب عمل میکنن و روان می نویسن. موضوع این کتاب هم ساده بود و ابعاد معمایی و خانوادگی و عاشقانه به نسبت تقریبا متوازنی در اون گنجانده شده بود. اون قسمت طنز داستان که ناشی اعمال آلاله بود شیرین و دوست داشتنی بود و همین یک نکته مثبت بود. در آخر این کتاب یکبار ارزش خوندن داره و کتاب شیرینی و برای سرگرمی و لذت بردن گزینه مناسبیه.
کاربر ۳۵۶۴۲۱۳
این کتاب هیچی نداشت.
کاربر 4434688
اره
ل.صفوی
یک رمان کومیک معمولی بود ولی به علت حالت طنزگونه ای که داره ناخودآگاه خنده رو لبهای آدم میاره. شخصیت مادر آلاله و مادر کامران رو دوست داشتم. چقدر خوب که تو رمانهای جدید خانواده شوهر خیلی خوب و باشعور نشان داده میشن و این بار آموزشی خوب و زیادی داره البته اگر خواننده اهل تفکر باشه.🤗
هانی
البته کُمیک به کتابهایی میگن که از طریق عکس داستان تعریف میشه، احتمالا منظورتون کمدی بوده 🙃
fatemeh
رمان ریتم آرومی داشت و متن خیلی روان و خوشخوان. خبری از عشق و علاقه های اغراق آمیز و خیالی هم نبود. شخصیت پردازی ها خوب بودند و باور پذیر با تموم خوبی ها و بدی هایی که داشتند. طنز تو مونولوگ های آلاله رو دوست داشتم. در کل خوندن این کتاب حس خوبی بهم داد
Faezee Mirmussavi
داستان زیاد بالا و پایین نداره و راستش از اول میشه اخرش حدس زد. ادمو شوکه نمیکنه و شخصیت پردازی هم بنظرم چندان قوی نیست.
neda.solrani
خیلی قشنگ بود من که دوسش داشتم👌
behinababaee
کتاب درباره دختری از یک خانواده متوسط هست که زندگی خیلی معمولی و عادی داره ولی کنجکاوی اون درباره مستاجرشون باعث ورودش به ماجرای هیجان انگیزی میشه. کتاب خوب و دارای نثر روانی بود.موضوع جالب بود. کارها و حرف های آلاله و خانواده اش به داستان طنز زیبایی داده بود. مخصوصا پدر خانواده که خیلی بامزه بود. عاشقانه داستان با اینکه کم بود ولی قشنگ بود.
مهرناز
این کتاب منو یاد کتابهای خانم فهیمه رحیمی انداخت، فکر کنم بیشتر، نوجوان‌ها بپسندن، سرگرم کننده‌ست ولی خیلی معمولی
mahssnaji8
خیلی شیرین و دلچسب بود❤
Gita
عالی
Mahnaz
رمانی کاملا عادی با طرح داستانی که نباید انتظار داشت در ذهن ماندگار و برجسته بشه صرفا برای گذران لحظات یا مطالعه سرگرم کننده از نظر روایت: داستان ساده ای داره ضمن اینکه طرز تفکر خانواده های ایرانی رو جالب به قلم در آورده بود.
mahla moosavi
ببین از خنده روده بر بودم حالو هوامو خوب کرد بخدا.قلمش به سلیقخ من نزدیکه برای همین عالی بود
SARA
سلام در کل رمان خوبی بود.از نقاط ضعفش خیلی جذاب نبود و حرفه ای نبود .ولی تا حدی واقع بینانه بود و تخیلی نبود .
math
متن خیلی روان و دلنشین بود. یک داستان خانوادگی با ماجراهای جالب. من دوست داشتم.
کاربر 4164474
عالی
rokhsare dadfar
قشنگ بود ، وقتی میخوندمش به نظرم یکم کتاب سطحی میومد ولی وقتی تمومش کردم دلم برای شخصیتاش تنگ شد ، بعد از چند ماه هنوزم گاهی به یاد آلاله و کامران میوفتم .
معصومه ابوالحسنی
یک کتاب عالی،با متنی روان،ضرباهنگ بجا و داستانی زیبا.خوندن این کتاب پیشنهاد میدم.خیلی قشنگ بود.
royafazeli
خیلی رمان قشنگی بود👌🏻پیشنهاد میکنم بخونید💕

حجم

۴۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

حجم

۴۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
۴۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد