نظرات درباره کتاب ساخت ایران و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ساخت ایران اثر احسان نوروزی

نظرات کاربران درباره کتاب ساخت ایران

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۵از ۸ رأی
۳٫۵
(۸)
M@hdi
فوق العاده است این کتاب راجب یک محصول پیچیده است که فقط چند کشور خاص توانایی تولید آن را دارند و ایران نیز به معدود کشورهایی تبدیل شده است که توانایی ساخت آن را پیدا کرده است. اگر میخواهید با چالش های فضای مدیریتی در ایران و چگونگی مواجهه با آن ها و تجارب موفق در صنعت ایران آشنا بشید خیلی بهتون کمک میکنه، دید خوبی نسبت به صنعت ایران میده
کاربر ۲۲۶۴۴۸۸
من نسخه چاپی این کتاب را خوانده ام. کتاب، تاریخ شفاهی تاسیس و نشو و نمای اولیه یک شرکت خصولتی برای ساخت توربین های گازی کوچک و توربوکمپرسور را روایت می کند. نویسنده با کنجکاوی هوشمندانه ای به طرح سوالات مناسب و بعضا اساسی پرداخته و با مصاحبه با افراد مختلفی که در سطوح بسیار متفاوتی درگیر کار بوده اند، روایتی چند وجهی از ماجرا ارائه می دهد. همچنین در یک فصل به کند و کاو درباره مفهوم موفقیت یک صنعت و اینکه خودکفایی چیست پرداخته است. این کتاب به ویژه برای سیاستگذاران، مدیران صنعتی، دست اندر کاران انتقال فناوری و علاقه مندان به تاریخ فعالیت های صنعتی در ایران جالب توجه خواهد بود.
bookjoy3
یه تجربه جالب در مورد توربین گازی و کلی اطلاعات و تاریخچه و نحوه ساخت و مشکلات ریزو درشت و کلی اطلاعات بدردبخور برای قضاوت آخر در مورد خودکفا شدن در مورد ساخت توربین.
maryhzd
به خاطر برخی منظرهای جدید در نگاه به صنعت و دستاوردهای صنعتی، کتاب ارزشمندی است. و البته روانی نوشتار و اینکه دغدغه های مخاطب رو دخیل می کنه در نوع بیانش، خیلی خوب است. اما اخرای کتاب، انگار که حوصله نویسنده سر رفته باشه، قضیه رو یک دفعه جمع می کنه و تموم می کنه.

حجم

۱۶۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱۶۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۱۶,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد