نظرات درباره کتاب دختر خوب، خون بد و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دختر خوب، خون بد اثر هالی جکسون

نظرات کاربران درباره کتاب دختر خوب، خون بد

نویسنده:هالی جکسون
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۴.۱از ۱۱۷ رأی
۴٫۱
(۱۱۷)
مایلزِ آلاسکا
فوق العادههه بوددد مثل جلد اولش…وحتی بهتر از اون!
INTP
دوستان ترتیب این مجموعه به این صورته... بازی قتل راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب دختر خوب خون بد خوب مثل مرده ها اگه یه سری به کتاب بازی قتل بزنین روی جلد کتابش هم ترتیبش رو زده... و حتی داخل نظرات هم گفته...
کاربر 4650217
دختر خوب خون بد راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب خوب مثل مرده ها ترتیبش اینه
yalda.m
یه سوال داشتم از خدمتتون. جلد های این سری کتاب ها به ترتیب چیه؟ یعنی جلد اول کدومه دوم کدومه و ....
فاطمه.م
ادامه ماجراهایی دختر دبیرستانی باهوشی که یک پرونده راکد را حل و قاتل را رسوا می کند. برخلاف مجموعه های معمایی/جنایی که شخصیت اصلی در هر جلد درگیر ماجرایی جدید می شود، این کتاب ادامه زمانی و طراحی شده ماجراهای جلد اول است و دنبال کردن معمای گم شدن مرد جوان بازنده، راز پنهان دیگری را درباره این شهر کوچک آشکار می کند، از آن مهمتر این ماجرا باعث آسیب روانی قهرمان داستان ماست و وسواس فکری جدیدی را پیش می آورد. جلد دوم، شیوه روایت اول شخص، آسودگی نوجوانانه و طنز ملایم جلد اول را ندارد، با پیشرفت داستان ماجرای ساده سیاه تر و غمگین تر می شود و در عین حال عمیق تر. بی صبرانه منتظر جلد بعدی داستان هستم.
فاطمه.م
با هم کار می کنند
کاربر ۵۴۹۷۴۵۷
یه سوال تو این جلد هم راوی و پیپا باهم پرونده رو حل میکنن یا پیپا تنهایی کار میکنه؟
Mary
عالی جذابیت این جلد به این بود که از نظر سیر داستانی کاملا با جلد قبلی متفاوت بود و خیلی جذاب بود
فاطمه زهرا
عالی بود! واقعا دوسش داشتم! برای من قطعا این کتاب از جلد اول خیلی جذاب‌تر بود. فقط آخرش خیلی ناراحتم کرد، نمیتونم قضاوت کنم اما کاش بشه گناه والدین رو پای بچه هاشون ننویسیم.خیلی غم انگیز بود.
Allabout_shin
واقعا میتونم به جرعت بگم که هالی جکسون نابغه ی رمان های جناییه و دلیل ام اینکه این نویسنده مثل اگاکریستی نشونه هارو فقط به شخصیت اصلی داستان نشون نمی‌ده بلکه همه ی سر نخ هارو به خواننده هم نشون میده به قدری آدم با داستان احساس آمیختگی می‌کنه که دلش میخواد قدم به قدم پیش بره و معما رو حل کنه این کتاب بی شک مثل جلد قبلش آدم رو مجبور می‌کنه بی وقفه بخونتش تا به ته داستان برسه
جستجوگر
آیا این کتاب رو پیشنهاد میکنم؟ بله قطعا پیشنهادش میکنم! خب اگه دوست دارید یکی از بهترین کتاب های جنایی عمرتون رو بخونید ، پیشنهادش میکنم . جلد به جلد این کتاب پر از معما، اضطراب، آدرنالین و هیجانه. با خوندن این کتاب شما فقط نمیخونیدش ، توی دنیای پیپ زندگی میکنید و باهاش معما حل میکنید ، احساساتش رو می‌بینید و هرکار از دستتون بر بیاد انجام میدید . بهترین تعریفی که میشه از یک کتاب کرد اینه که ممکنه توی دنیای اون کتاب غرق بیشد و زندگی کنید و باید بگم من کاملا توی دنیای پیپا و معماهاش غرق شدم . هالی جکسون عزیز، بابت این مجموعه فوق العاده ازت ممنونم!
ayda
جلد اول قطعا قوی تر بود اما این جلد هم به قدر کافی سرگرم کننده ست
مهدی
موافقم
armita
این کتاب ادامه ی کتاب راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب هستش و درباره ی اینه که جیمی بردار کامر که دوست پیپ هستش گم میشه و پیپ به خاطر کانر برای پیدا کردن جیمی تلاش میکنه و اولاش یه ذره آهسته پیش میزه ولی باور کنید کتاب عالیه و نمی‌تونید پایانش رو پیش‌بینی کنید ارزش خوندن داره باور کنید
دختر کتابدوست
تازه تمومش کردم. خیلی جذاب بود البته من جلد اولشو بیشتر دوست داشتم و بیشتر برام هیجان انگیز بود ولی این جلد هم به خودی خود جذاب و پرکشش بود و همچنین غافلگیر کننده. ولی اخرشو متوجه نشدم
n re
جلد بعدی خوب مثل مرده ها
هانی
جلد بعدی اسمش چیه؟
کتابخوان
این کتاب به عنوان یه محتوای جنایی خیلی خوب با ترجمه قوی معرفی میکنم. ●البته باید توجه کنید که باید جلد اول این مجموعه ( راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب ) رو از قبل خونده باشید ‌. این داستان در مورد یک دختر به اسم پیپا( در داستان او را بیشتر به نام پیپ صدا میزند) است که در حل پرونده های جنایی ماهر است که تصمیم گرفته دیگر تمرکز خود را روی زندگی و مدرسه خود بگذارد اما به اصرار یکی از دوستانش مجبور می شود پرونده دیگری را هم حل کند و.‌‌‌.. توصیه میکنم این کتاب را با صبر و حوصله بخوانید :)
کتابخوان
واقعا کتاب جذابی بود اگر شروع به خواندش کنی نمیتونی کنار بزاری! متن روان و توصیفاتش فوق‌العاده بود. داستان هم خیلی عالی بود.
بوک تاب
جلد اولش بهتره،یعنی راهنمایکشف قتل از یک دختر خوب . اینم بد نیست.
kasra.84
به نام خدا فعلا کتاب رو تموم نکردم ولی یچیزی راجب کتاب خیلی آزارم میده و میخوام به اشتراک بزارم. چراپیپی باید همه حرفا و کارا رو پادکست کنه و بین عموم پخش بشه؟ با توجه به اینکه پول قبول نکرده بود چزور میتونه با زندگی چندین نفر به راحتی بازی کنه؟ واقعا دیگه تو چشمم پیپ دختر خوب نیست چون از یه مادری که فرزندش گم شده میگه یا اینو امضا میکنی یا کمک نمیکنم! بخاطر این مسئله آدم دلش یکمی زده میشه و از این کتاب راحت نیم نمره تا 0.75 نمره کم میکنم!
atefe21
من تازه سه گانه هالی جکسون رو تموم کردم خیلی قشنگ بود...آدم رو هیجان زده میکرد و یه اتفاقاتی پیش میومد که اصلا فکرشو نمی‌کردی .... فصل اول و دوم خوب بود ولی فصل سه به نسبت دوتا فصل دیگه توی اوج نبود ولی بازم قشنگ و جذاب بود ... دوسش داشتم و پیشنهاد میکنم افرادی که به ژانر اکشن و ماجراجویی علاقه دارن حتما این سه گانه رو بخونن :))
AS4438
خوب بود ولی،قسمت اولش هیجان انگیزتربود.
Zoha
این جلد از کتاب پر از نقاط خاکستری بود ک بنظرم جذابش میکرد همه چیز سفید سفید یا سیاه سیاه نبود حتی دختر خوب قصه هم عدالتی رو ک فکر میکرد راضیش میکنه اجرا کرد و میتونم بگم این مجموعه کتاب من رو معتاد کتاب و ژانر معمایی کرده
Sara Keshavarz
اول اینکه قبل از شروع این کتاب باید کتاب "راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب" رو بخونید. داستان در کل درباره دختری به اسم پیپ هست که در هر قسمت یک داستان جنایی رو حل می کنه.از میزان جذابیت هم اینطور براتون بگم که من توی یک روز ۲۳۰ صفحه اول رو خوندم. اگر این کامنت رو دارید میبینید اینو به عنوان نشانه در نظر بگیرید و این کتابو شروع کنید. وقتی هم تموم شد برید جلد سوم ینی "خوب مثل مرده‌ها" رو بخونید.
کتاب رفیق واقعیم
خیلی خوب بود،خیلی
Sama M
خیلی کتاب جذابی بود مثل جلد اولش. بهتون پیشنهاد میکنم جلد سومش ینی خوب مثل مرده ها رو هم بخونین. عاشقش میشین واقعااا. خیلی هیجان و جذابیت داره تو اون یکی جلدش هم.
کاربر ۴۹۱۰۰۹۳
ب معنای واقعیه کلمه فوق‌العاده بود حتما بخونیدش(:

حجم

۸۴۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۸۴۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد