نظرات درباره کتاب ناتمام و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ناتمام اثر پیریانکا چوپرا جوناس

نظرات کاربران درباره کتاب ناتمام

ویراستار:حسن نوروزی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۶ رأی
۳٫۵
(۱۶)
Farnaz
خواندن زندگینامه سلبریتی ها مخصوصا وقتی توسط خودشون نوشته شده باشه ممکنه تا حدی کسل کننده به نظر برسه. چون قطعا در پررنگ نشون دادن دستاوردهاشون تا حدی اغراق وجود داره. برداشتم از شخصیت پریانکا بعد از خوندن این کتاب ، فردی بسیاااار خوش شانس بود که بدلیل شرایط ایده آل محیطی از تمام شانس های زندگیش به بهترین شکل بهره مند شده بود. در قسمت هایی احساس میکردم که با خواننده صادق نیست. در کل اگر جزو سلبریتی های مورد علاقه تونه خوندن این کتاب رو توصیه میکنم وگرنه حرف خاصی برای گفتن نداشت.
کاربر ۳۷۲۳۴۴۲
بسیار عالی نوشتین. ممنون از توضیح خوبتون در مورد کتاب 🙏
کاربر ۴۱۲۵۲۱۳
خب من شخصا طرفدار شدید بالیوودم این کتاب در سایت امازون ب شدت فروش داشته ، شخصیت پریانکا خیلی جذابه و حاضر جوابی و استقلال و همچنین موفقیتش در همه عرصه ها منو محذوب خودش کرده ، اولین صفحات کتابهای زندگینامه ای معمولا مطالب منسجم نیستن ولی از یک جایی ب بعد خواننده کتاب متوجه متن میشه و عالی بود
صدیقه طالبی
اگر دوست دارید همت بالا و اراده اتون رو تقویت کنید و برای رسیدن به اهدافتون ناامید نشید، حتما بخونید!
Sh Da
کتاب ترجمه خیلی روانی داره طوری که از خوندنش خسته نمیشین. با داستان‌هایی از خاطرات بچگی پریانکا شروع میشه و تا ازدواجش با نیک جوناس ادامه داره. ماجراهای دختر شایسته شدنش و پشت پرده دنیای بالیوود هم جالب بودن. در خصوص پریانکا با توجه به این کتاب میشه گفت درسته که خودش خیلی برای کسب جایگاه کنونی‌اش زحمت کشیده و زیبایی و شانس هم نقش زیادی در زندگیش داشتن، اما تاثیرگذارین نقش رو حمایت خانواده‌اش داشت و خودش بارها این موضوع رو بیان میکنه. اینکه حمایت پدر و مادر تا چه حدی میتونه روی زندگی، موفقیت و سرنوشت بچه‌ها تاثیر بذاره. کتاب پر از خاطرات تلخ و شیرینه و سرگرم کننده است، تنها جایی که حس کردم با مخاطب صادق نبود ماجرای مربوط به عمل جراحی بینی‌اش بود. در کل کتاب خوش‌خوان و جذابیه، مخصوصا اگر طرفدار این هنرپیشه باشین، میتونین از خوندن این کتاب لذت ببرین. آخر کتاب هم آلبوم عکس داره که جالب بود.

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
۳۱,۸۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد