نظرات درباره کتاب بازی موقعیت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بازی موقعیت اثر لورتا گراتزیانو برونینگ

نظرات کاربران درباره کتاب بازی موقعیت

انتشارات:نشر مون
امتیاز:
۳.۷از ۱۵ رأی
۳٫۷
(۱۵)
annasamarin
این نویسنده به خوبی ساختار مغز انسان رو بررسی کرده و از دیدگاه علمی به بررسی تجربیات انسان ها می‌پردازه. اگر میخواین خودتون را دقیقتر بشناسید مطالعه این کتاب توصیه می‌شه.
Nastaran
چرا اینقد گرون؟ دیگه کتاب الکترونیکم نمیشه خرید
AliGharian
این کتاب میگه ما انسانها دو تا مغز داریم, مغزی که سایر حیوانات دارن اسمش رو میزاره مغز پسداندارانه که باعث فهم و درک پیرامون برای حفظ بقاست و مغزی که مختص ما انسان هاست میتونیم به کمکش حرف بزنیم تخیل کنیم و آینده رو پیش بینی کنم حالا داستان اینه که تو دنیای مدرن و متمدن اون مغز پسندارانه به دردمون نمیخوره و مغز انسانی ماست که کاربرد داره و همون مغز مارو سلطان بلا منازع کره ی زمین کرده پس هر عملکردی که در زندگی روزمره ما هست که مربوط به مغز پستاندارانه ماست رو باید بربزیم دور مثل اینکه خودمون رو با بقیه مقایسه میکنیم, این کاریه که حیوانات میکنن چون به بقاشون کمک میکنه
rezarad2024
مطمئناً نویسنده نمیگه «مغز حیوانی رو باید بریزی دور»!
کاربر ۲۰۸hg
کتابی بسیار غنی ک بی شک ارزش چند بار خوندن رو برای من دارهه. شاید گاهی خیلی توی این تله بیفتیم ک هی خودمونو با بقیه مقایسه کنیم ،نویسنده دلیل این تمایل مغزو کامل شفاف سازی کرده و در اواخر کتاب یاد داده چطور این چرخه رو متوقف کنیم .از لحاظ ترجمه خوب بود ،فقط به طور مفصل و با جزئیات هر فصلی رو توضیح داده بود جوری ک من گاهی خسته میشدم ،دوست داشتم زودتر به راه حل ها برسم .
ARASH
بررسی عملکرد مغز از دیدگاه تکامل. مطالعه کتاب های روانشناسی از این نوع، بیشتر به شناخت و درک درشت انسان از خود منجر میشود تا کتاب هایی که بر اساس ایدئولوژی نوشته میشود.

حجم

۲۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۱۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۹۴,۵۰۰
۴۷,۲۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد