نظرات درباره کتاب رویای نیمه‌شب و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب رویای نیمه‌شب اثر مظفر  سالاری

نظرات کاربران درباره کتاب رویای نیمه‌شب

نویسنده:مظفر سالاری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۲۳۲۴ رأی
۴٫۴
(۲۳۲۴)
ebagheri
به نظر من کتاب ضعیفی بود و جز رمان های زرد دسته بندیش میکنم پرداختن به چند ماجرای عشقی در هم تنیده و تصادف های غیر منطقی برای رسیدن این عشاق!! به هم، کاملا نویسنده را از هدف اصلی اش که یک روایت تاریخی و بحث امداد امام زمان بود دور کرد، آن هم با در نظر گرفتن شرایط زمانی این ماجراهای عشقی و روابط اینگونه، کاملا نا معقول و خنده دار به نظر می‌رسد. احتمالا برای نوجوانان و سنین دبیرستان جذاب به نظر برسد!
ebagheri
قصد جسارت به نوجوانان عزیز رو نداشتم... از لحاظ سنی به نظرم برای نوجوان جذابیت داره
مندوستدارکتابم
مگه بچه های دبیرستان چشونه؟
ebagheri
بله.. برای رمان سعی میکنم هفته ای یکی بخونم.
solaleh
نسخه چاپی این کتاب را مطالعه کردم عاشقانه ای زیبا در بستر مذهبی! فوق الهاده هست
Ali
اگر به دنبال عشق هستید اگر به دنبال شناخت امام زمانتان هستید اگر به دنبال امید هستید اگر دوست دارید درس معرفت بیاموزید بگذارید یک پیشنهاد بهتان بکنم در فصل به فصل این کتاب سر پا عشق موج میزند در صفحه به صفحه اش مکتب درس زندگی است در جمله جمله اش پر از امید ها و ناامیدی ها است و در کلمه به کلمه اش شناخت مولایمان است نمیدانم کسی که متن را میخواند مذهبی است یا غیر مذهبی اما اگر عاشقی بخوان که شیدا میشوی.
امیرحسین
مگه داریم مثل این کتاب... ممنونم از طاقچه... چه مهارتی در نویسندگی بود... تازه داستان هم‌واقعی بود... کاش ماهم اینقدر لیاقت داشتیم تا نگاهی میشد...
Ebrahimi
تقریبا دو سال پیش نسخه چاپی کتاب رو خوندم.جالب بود ،مجذوبش شدم ولی یه کم اغراق توش هست که احساس میکنم واسه نوجوونا بهتر باشه تا ما که یکم سنمون بیشتره. اتفاقا یکی از دوستان کتاب رو از من قرض گرفت بخونه ولی تا حالا برنگردونده ... یه کاری میکنین که آدم کتاب بهتون نده بخونین !!!
zahra
کتاب جذابی بود لحظه لحظه تورو با شخصیتهای داستان میبره جلو...
احمد رضا
کتاب رو شروع کنی دیگه نمی تونی تمومش نکنی... . از بینهایت خوندم واقعا عالی بود
حــق پرســت
کتاب خیلی خوب و فوق العاده ای هست با عطر تند عربی... انگار شیره خرما و شربت انبه و انگور و گرد ادویه فروشی بازار حلّه با پوست آدمی تنیده میشه.. داستان عالی، متن عالی، قلم عالی، روایت عالی، محتوای خوب و هدف دار! اینقدر نویسنده فضای داستان رو زیبا توصیف می کنه که انگار یک عراقی اصیل این کتاب رو نوشته. از همه مهم تر باورم نمی شد داستان حقیقت داشته باشه و پایان داستان واقعا غافلگیر شدم! مطالعهٔ این کتاب تجربه خوبی بود.
kh.A
عالی بود. نویسنده توانسته با داستانی عاشقانه و مذهبی مخاطب را به سمت دین و امام زمانش جذب کند که به نظرم قسمتهای واقعی داستان خیلی تاثیرگذار بود و امیدوارم ما هم از کسانی باشیم که بتوانیم مانند شخصیت های داستان زیر سایه لطف و مهربانی امام زمانمان قرار بگیریم.به شدت توصیه به خواندنش میکنم.
hadiitaghavi
عالی بود.ازدواج یک پسر سنی بایک دختر شیعه.این کتاب رو به هزارتا رمان عاشقانه خارجی ترجیح میدم
نعنا
یه داستان قشنگ که جذابیتِ زیادی داره و وقتی شروعش کنی نمی‌تونی نیمه تموم رهاش کنی با اینکه از اواسط بعضی قسمت‌ها کُند پیش رفت اما در کُل من لذت بُردم.
aseman
اگر فکر میکنید که به یک داستان روان با کمی چاشنی تاریخی و مذهبی که از قضا ته مایه عاشقانه ای هم داشته باشه علاقه دارید٬ من این کتاب رو به شدت بهتون پیشنهاد میکنم.
ℜÅЇИ_GЇℜL
من این رو چاپی خونده بودم،،قشنگترین داستان عاشقانه عارفانه ای بود که خوندم،من که خوشم اومد واقعا
ℜÅЇИ_GЇℜL
دقیقا خیلی حس لذتبخشی به آدم میده،بسیار بسیار زیباتر از رمان های پی دی افی آبکی این دوره🤦‍♀️🤔
Naghme
عالیه این کتاب چند نفر از دوستام از من این کتاب رو گرفتن و خوندن خیلی عالی و جذاب و در عین حال مذهبی هست تعریف کلیش میشه عاشقانه ای آرام اما پر پیچ و خم برسر دوراهی دین و مذهب و عشق
Ŕaìn_ĢiŕĹ
اره خیلی زیبا عشق ومذهب رو توصیف کرده من واسه اولین بار رمان عاشقانه مذهبی خوندم وخیلی خوشم اومد
امیرعلی رضوی
عالی بود عاشقانه ای در دل مذهب که با دیدار حضرت قائم عجل فرجه الشریف کامل میشود ..
کاربر ۱۳۶۳۵۶۵
اگر هم در قسمت رایگان گذاشته بشو د بهتر هم میشه
z
به نظر من این رمان فوق العاده است،یکی از بهترین کتاب هاییه که تا الان خوندم؛ هم عاشقانه است و هم یه داستان واقعی داره
امیر
بنده تمام کتاب رو خوندم و با توجه به اینکه موضوع کتاب عاشقانه- مذهبی بود راضی بودم و خیلی خوب بود. اگر می خواهید مطالعه کتاب رو شروع کنید پیشنهاد می کنم در بخش« مطالعه نمونه» مقداری از آن رو مطالعه فرمایید. یاعلی.
سادات
😊
ساعت ها در حال رفتن هستند...
حدود 19
سادات
رده سنی شما چنده؟
hoda
خیلی داستانش قشنگ بود ، موقع خوندن همش قیافه عباس غزالی میامد تو ذهنم ، پیشنهادم اینه که بخونید
Z.H
منم همینطور.چون توتیزرش بازی کرده بود.
parisa gh
عباس غزالی نقش پسره رو بازی کرده بود؟ 😑😐 شاهزاده ایرانی؟؟؟؟!!!
لیانا
محتوای کتاب دوست داشتم عشق هاشم و ریحانه و همین طور طرز رسیدن به یکدیگر و موضوعاتی که در مورد اقا امام زمان نوشته بود رو خیلی دوست داشتم
setayesh
من هم با شما موافقم.💖💖💖
♡♧judy pendelton♧♡
نسخه چاپی را خواندم و راضی بودم از کتاب ولی جنبه ی منفی آن این است که همه ی اتفاقات خوب یکجا و در چند صفحه ی آخر می افتند طوری که جنبه ی فرمالیته گرفته و اینکه بعضی جاها هاشم با دختر حاکم طوری پسر خاله شده بود که کمی غیر واقعی به نظر می آمد. مثلا در آشپزخانه میگفت اگر کاری هست بگویم قنوا(دختر حاکم) بیاید!!!! که در واقعیت محال ممکن است! ولی داستان پر کشش بود
بانوی نقّاش
با رویای نیمه شب شاهد روایتی ماجراجویانه خواهید بود که در آن تاریک ترین لحظات زندگی به یاری حضرت حجه بن الحسن(عج)، رنگ #معجزه به خود میگیرد...✨ . #عاشقانه ای پرکشش، میان پسری سنی و دختری شیعه مذهب!
بانوی نقّاش
برای هر کسی یه جوره،حداقل برای من و اطرافیانم پر کشش بود

حجم

۱۸۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۱۸۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان