نظرات درباره کتاب نون والقلم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نون والقلم اثر جلال آل‌ احمد

نظرات کاربران درباره کتاب نون والقلم

انتشارات:نشر تیرگان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳۱ رأی
۴٫۰
(۳۱)
Alireza
دم نشر تیرگان گرم
پارسیا
کتاب آقای جلال آل احمد مگه میشه خوب نباشه
آرین
سلام فعلا تنها کاری که از دستمان بر می‌آید این است که دل بسوزانیم به حال کلاغه که هیچوقت به خانه‌اش نرسید. و دعا کنیم که سلطه ظلم بر تنمان باشد و نه بر روحمان. و ایضا این گل شهادت، این کورسوی کوچک، زنده بماند. زنده باشید و پایدار، یا علی!
Tahereh220
کتاب قشنگی است وقتی میخوانیم خودمون رو‌حای شخصیت ها تصور می کنیم و گاهی نکران میشویم که چه اتفاقی خواهد افتاد در کل جالب بود و داستان گویای تکرار تاریخ است که انگار هر‌چند سال ، اتفاقات سالهای قبل در قالب به روز تری تکرار میشود..
farzaneh barani..
اسم کتاب با محتوای داخل کتاب هماهنگی خاصی داشت انگار تمام اتفاقات روزمره زندگی ما انسانها در نوشته های قدیمی خلاصه شده افکار قدیمی گفتار قدیمی کتاب در باب سیاست وزاویه های حکومت داری رجال سیاسی تا زندگی عادی مردم ظلم و گرانی باعث بی ایمانی وفقر و فساد در جامعه می شود من باب دیگر گاهی فرد از روی کنجکاوی سر از موضوعی در میاره، که به زیان خیلی ها تمام خواهد شد گاهی باید دیده را ندیده شنیده را نشنیده گرفت وبه سبک زندگی عادی خود ادامه داد همیشه آتش حسد باعث رسوایی هست بازم کلاغ غصه ها رفت وبه خونش نرسید.
🌼سافیرا🌼
حتماً بخونید، عالیه
آرش
درون مایه های فکری آل احمد در این کتاب کاملا هویداست. لحن کتاب عامیانه است و کشش زیادی دارد. در هر صورت برای علاقه مندان به نوشته های آل احمد قطعا لذت بخش است.
siiis71
شانزدهمین کتاب من از طاقچه نسخه کتاب به صورت پی دی اف هست و از اونجایی که کتاب جذابی هست و نمیشه ازش دست کشید، چشمارو خسته می کنه!..
saray
واقعا کتاب زیبایی بود مخصوصا لحن عامیانه و خودمانیش از کتاب های استاد زن زیادی و نون و قلم رو خوندم واقعا خیلی عالی عستن
Nika Shah
کتاب که حرف نداره ولی واقعا نمیشه خوند راحت،ادم تودش و چشماش خسته میشه ،ممنونم
farnazam
قشنگه؟
من.سا.مو
چرا نسخه پی دی اف گذاشتید؟

حجم

۷۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۷۴۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد