نظرات درباره کتاب تفکر نامطمئن و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تفکر نامطمئن اثر آنی دوک

نظرات کاربران درباره کتاب تفکر نامطمئن

نویسنده:آنی دوک
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۴از ۴۸ رأی
۳٫۴
(۴۸)
دکتر
لطفاً در بی‌نهایت بگذارید🙏
Kian nejad
لطفا بی نهایتش کنید مرسی
farideghbali
من کتاب رو فیزیکی تهیه کردم. اما به جرعت میتونم بگم ارزش یک دقیقه مطالعه‌هم نداره، نویسنده این کتاب بشدت اهل توضیحات اضافی و بیهوده است که به اصل ماجرا ربطی ندارد، نه تنها حوصله‌تون سر میره بلکه رشته اصلی کلام از دستتون خارج میشه. حاشیه‌های زیاد و توضیحات اضافی و اسم‌های متعدد بی هوده، من که بیشتر از 100 صفحه رو نتونستم تحمل کنم مثلا یکی از جملات کتاب اینه: "دنیل گیلبرت استاد روانشناسی دانشگاه هاروارد که به خاطر کتابش با عنوان شیرجه در خوشبختی و نقش اصلی‌اش در تبلیغات شرکت پرودنشال فاینشل معروف است. او همچنین آثار پیشگامی در زمینه شکل‌گیری باورها دارد و در مقاله‌ای در سال 1991 اینطور نتیجه گرفت: مردم مخلوقاتی باورمند هستند که باور کردن برایشان آسان و شک کردن سخت است" خب گفتن جمله اول به تنهایی کافی نبود؟ همه کتاب همین مدلیه!
نرگس امیری
کتابی هستش که به شدت ارزش خواندن رو داره اما نویسنده میتونست محتواهای تکراری که پشت سر هم برای اثباتشون داستان سرایی میکرد رو کوتاه تر کنه و کاهش بده تا حجم کتاب کمتر بشه و برای خواننده لذت بخش تر اما همچنان این کتاب به شدت ارزش خوندن داره مخصوصا فصل آخر اون که به شدت توصیه میکنم چند بار بخونید « فصل آخر به شدت مهم هستش »
بی نام کاربری
نویسنده کتاب خیلی علاقه به توضیح زیاد داره یه جاهایی واقعا خسته کننده میشه
Lea
مطالب بسیار مفید و جالب توجهی داشت اما خیلی خیلی کشش داده‌بود. بیش‌ازحد توضیح می‌داد و مثال می‌زد. این مدل زیاده‌گویی به فهم مطلب کمک می‌کنه و احتمالاً موردپسند بعضی‌ها قرار می‌گیره. من نپسندیدم.

حجم

۵۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۵۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد