نظرات کتاب جبران می کنم
کتاب جبران می کنم اثر سوفی کینسلا

کتاب جبران می کنم

نویسنده:سوفی کینسلا
انتشارات:نشر نون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۷۳ رأی
۳٫۷
(۷۳)

نظرات کاربران

پاییز
عاااالی بود. من تمام کتاب های سوفی کینزلا ک به فارسی ترجمه شده رو خوندم. از خوندن این کتاب هم خیلی لذت بردم. فیکسی چقد دوست داشتنی بود :) چه شخصیت طبیعی و خوبی داشت... شخصیت پردازی های کینزلا عالیه
شیوا
همیشه از خوندن کتاب های این نویسنده لذت می برم. همه داستان هاش شاد، راحت، سرراست و پر کشش هستند.
spencer
کتاب راجب دختری هست که عادت داره همه چیز رو درست کنه و بخاطر این عادتش بهش فیکسی میگن. فیکسی و خانوادش یه فروشگاه و اداره میکنن خواهر و برادر فیکسی برخلاف فیکسی زیاد به اداره کردن فروشگاه فار علاقه ندارن و همیشه سعی میکنن تا فروشگاه رو طبق ایده های خودشون هم عوض کنن. کتاب خوبی بود ایده نسبتا خوبی داشت ولی بنظرم شخصیت فیکسی خیلی ضعیف بود و از نظرم مشکل هایی که تو رفتار خواهر و برادر فیکسی بود از رفتارای فیکسی منشا گرفته بود فیکسی توان نقد و دعوا کردن با خواهر و برادرش و نداشت و بنظرم این باعث شده بود اونا بیش از حد به خودشون مطمئن باشن. ولی توی کتاب رشد شخصیت کارکتر فیکسی خیلی خوب نشون داده شد و از این نظر خیلی خوبه.
عباس زاده
خب با خوندن این کتاب اول کلی حرص میخورین بعد کلی ذوق میکنین بینش حتما میخندین یکمی استرس میگیرین و با تموم شدن کتاب کلی حس خوب دارین پس توصیه میکنم بخونین
رضا
تعریف این کتابو خیلی شنیدم..ممنون از طاقچه که تخفیف هشتاد درصدی گذاشتی 🌷🌷🏅
p.kh
خیلی قشنگ بود با خوندنش حس خوبی گرفتم
marie
مثل بقیه کتابهای کینسالا که روایتی سرگرم کننده ساده، روان و شاد دارند و در انتها حس خوبی برای خواننده ایجاد میکنند این کتاب هم از این قاعده مستثنی نبود. قهرمان اصلیش باز مثل بقیه کتابها دختری است که مشکلاتی داشته و با یه چالشی رو برو میشه که زندگیش رو متحول میکنه، برای یه خواندن بی دغدغه و سرگرم کننده ویا فرصتی به عنوان استراحت بین کتابهای سنگین انتخاب خوبیه.
Mehrgolll
مشکل من اینه که اصلاً نمی‌تونم بی‌خیال چیزی بشم، می‌ره روی اعصابم. به‌محض اینکه به یه مشکلی بربخورم، باید همون لحظه، همون جا، فیکسش کنم... دقیقا منم خود فیکسی ... لحظه به ِلحظه کتاب خودم میدیدم خیلی برام لذت بخش بود روزمرگی های و لخطه تلخ شیرین و به قشنگی به تصویر کشیده بود .
فرناز
یه رمان جالب عاشقانه انگیزشی با متن و ترجمه روان خیلی دوسش داشتم
زهرا۵۸
برای سرگرم شدن و مطالعه بدون دغدغه مناسبه

حجم

۳۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۳۹۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد