نظرات درباره کتاب شکلات وحشی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شکلات وحشی اثر لورا ریسا

نظرات کاربران درباره کتاب شکلات وحشی

نویسنده:لورا ریسا
امتیاز:
۳.۸از ۱۴ رأی
۳٫۸
(۱۴)
کاربر ۱۲۸
اگه میشه لطفا تو طاقچه بی نهایت قرار بدید🌸
T.sh
واقعا خیلی نویسنده ماهر و باتجربه ای داشته این کتاب وصدالبته مترجم بسایر بهتری چون من به راحتی با کتاب یکی شدم و در صفحه صفحش زندگی کردم کتاب متن بشدت توانایی داشت و در عین حال متن روانی داشت که برای ۱۱ تا نهایتن ۱۴ سال عااالی بود اگر بزرگتر باشن شاید خیلی جالب نباشه و همین طور شاید برای کوچکتر ها نامفهوم باشه. به شخصه این کتاب رو توصیه میکنم بخونید .
Ms.red
من فیزیکیش رو دارم عالیه
niu کتابخون
فیزیکیش😂
Aρτεμις
این کتاب واقعااا عالیه!! راستش من نسخه ی چاپی این کتابو دارم و اونجوری خوندمش و برای این کتاب بهتون پیشنهاد می کنم واقعیشو بخرید چون حس و حال طبیعی این کتاب که با جنگل و شکلات و خوشحالی نوشته شده واقعا عالیه و فقط می تونم بگم اونطوری خوندنش واقعا حس بهتری میده مخصوصا به خاطر رنگ صفحات چاپی کتاب که سفید خاصی هستند. خب بگذریم و برم سر اصل مطلب. شکلات وحشی واقعا کتاب بی نظیریه و ما میتونیم کلمه ی لخ لخ کنان رو در چندین جای کتاب ببینیم که زیاد به کار برده شده😂 و اینکه واقعا نویسنده ی این کتاب لورا ریسا، با اینکه در یک قاره ی دیگه زندگی میکنه، اما من باهاش ارتباط برقرار کردم درست مثل درخت سیبای آمازون و کوکو شخصیت اصلی داستان. مخصوصا وقتی یادداشت نویسنده و سپاسگزاری رو خوندم واقعا احساس خوبی بهم دست داد. نویسنده ای که حامی جنگل ها و درخت هاست و به معنای واقعی کلام قلب زیبایی داره. با خوندن تمام یادداشت هاش در آخر کتاب متوجه شدم که بیشتر موضوع کتاب از زندگی اصلیشون الهام گرفته شده و با کمی تخیل ترکیب شده و همونطور که خودشون گفتن واقعا به واقعیت اشاره کرده. طوری که در همه ی نقاط جهان هر روز مقدار زیادی از درخت ها قطع میشن اما این کتاب پیامی برای جهان داره با اینکه شاید تو دسته بندی کتاب نوجوانان باشه و یک داستان باشه اما واقعا داره واقعیت رو نشون میده. در کل این کتاب واقعا داستان زیبایی داره و هنگام خوندن حس بودن در اعماق جنگل آمازون، با جادوی گل ستاره ای رو میده به همراه کلی اطلاعات جالب درباره ی جنگل و شکلات. حتما نسخه ی چاپیشو بخرید و مطالعه کنید ازش پشیمون نمیشین🙂🍫🌳
lillys garden
شکلات وحشی، دقیقا همون کتابی بود که نیاز داشتم. پیام قوی و درصد اموزنده بودن این کتاب، بسیار زیاده و این، خیلی به جذابیت کتاب کمک می‌کنه. شخصیت های دوست داشتنی این کتاب شما رو وادار به ادامه دادن می‌کنه و قلم باورنکردنی و عالی نویسنده، شما رو ذره ای خسته نمی‌کنه. من واقعا می‌تونم بگم قلم نویسنده، ستودنیه! از تمام توصیف ها و تشبیه های ریز و کوچیک گرفته، تا کلمات مناسب و ایده های جدید. این کتاب، خیلی می‌تونه به زندگی یه فرد کمک کنه و پیام خیلی خوبی داره. این کتاب از همون کتاب هاییه که برای جمله های جالب و اموزندش بهش بر می‌گردین تا بقیه رو با حرفاتون متحیر کنین! بهتون پیشنهاد می‌کنم اگه دنبال یه کتاب شیرین، و راز های خوشحالی می‌گردید چون این دقیقا همونیه که دنبالش هستید!
starlight
با خوندن " شکلات وحشی" خیلی چیز ها درمورد شکلات، جنگل های آمازون ، درخت ها و همین طور قلب خودم❤ یاد گرفتم ! وقتی برای اولین بار شروع به خوندنش کردم ، از همون اول درش غرق شدم و باهاش احساسات مختلف رو تجربه کردم ‌‌.‌...🍀 پیشنهاد می کنم شکلات وحشی رو حتما بخونید🍀
A.B
توصیه میکنم کتاب قشنگیه🌲💚
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کوکو عاشق شکلات است. روزهایی که به مادرش برای اداره‌ی مغازه‌ی شکلات‌فروشی‌شان، ال‌کورازون، کمک نمی‌کند، مشغول سرهم کردن ترکیبات شکلاتی جادویی و وسوسه‌برانگیز برای مشتریان عاشق شکلاتشان است. اما میان این‌همه شیرینی، چندتا مسئله کوکو را به دردسر انداخته ‌است. بهترین دوستش، لئو، که او هم شکلات‌‌ساز ماهری‌ست، دیگر با او حرف نمی‌زند، ال‌کورازون در آستانه‌ی ورشکستگی‌ست و مادر کوکو به این فکر می‌کند که در آنجا را تخته کند. مدتی بعد، رویاهایی از گنج درختی کهن‌سال در جنگل‌های آمازون، او و لئو را به اعماق جنگل‌ می‌کشاند. کوکو شک ندارد که می‌تواند درخت رویاهایش را پیدا کند و ال‌کورازون و زندگی‌شان را نجات دهد... اما آیا واقعا همه‌چیز همان‌طور که کوکو تصور می‌کند پیش می‌رود؟
گربه
به نظر خوب میاد 🤔🤔🤔🤔

حجم

۳۱۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۱۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد