نظرات درباره کتاب مانیفست قهرمان هر روزه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مانیفست قهرمان هر روزه اثر رابین شارما

نظرات کاربران درباره کتاب مانیفست قهرمان هر روزه

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۴از ۴۲ رأی
۳٫۴
(۴۲)
کاربر ۳۳۱۸۶۶۰
لطفا به بی نهایت اضافه کنید
عاشق کتاب
اندکی تامل
یلدا
به بی نهایت اضافه کنید سپاسگزارم
maah
کتاب بی‌نظیری بود . پر از فکت‌های بینظیر از نویسنده ای بسیاری از افراد موفق دنیا خودشون رو مدیونش میدونن و بنظرم جذابتر از باشگاه پنج صبحیها بود ممنون طاقچه برای این هدیه بینظیر😍
Hamidreza Sherafati
بزرگترین چیزی که به ما آدمها ضربه میزنه اینه که همه چی رو پیچیده میبینیم،اگر بتونیم همه چیز رو ساده ببینیم،اونوقت راحت‌تر میتونیم درک کنیم همه چیزهایی که برای رسیدن به خواسته های مالی و معنوی مون نیاز هست رو بارها بهمون گفتن،ولی چون کارهای بسیار ساده ای هستند هیچوقت نه بهشون گوش دادیم و نه انجامش،همش دنبال فرمول پیچیده و یه رمز و رازی برای موفقیت میگردیم،منظورم از ساده دیدن این نیست که آسونه،ساده هست ولی انجام دادنش سخته،اینکه به مدت طولانی زحمت و تلاش کنی بدون هیچ دستاوردی تا بالاخره اینکه اون کارهای ساده روزانه ولی مستمر جواب میده و رنگ و بوی موفقیت رو با گوشت و پوستت احساس میکنی،در کل باید از مسیرت لذت ببری و واقعا مشتاق باشی برای بدست آوردن چیزهایی که میخوای
فرناز
شما اگه کتاب هنر رندانه به چپ گرفتن رو بخونید و یا گوش کنید! میگه که یه زمانی که شروعش از غرب بوده، همه این رهبران میومدن و میگفتن که همه آدما میتونن آدمای خاصی بشن!! همون داستان‌های انگیزش بخشی، اما بعدش به این نتیجه رسیدن که اینطور نیست!! بهتر آدم با واقعیت کنار بیاد، چون وقتی این کتاب‌ها خونده میشه، یه بادی در درون شکل میگیره که میخواد تورو کسی خاص کنه، اما وقتی میبینی که اینطور نمیشه بدتر سرخورده میشی!!! مطمئن باش تو واقعیت زندگی دیگران رو نمیدونی!! ضمن اینکه هر موفقیت سختی های خودشو داره، ما تنها موفقیت آدما رو می‌بینیم و لذت می‌بریم اما آیا شاهد سختی‌هاشون برای رسیدن به اینجا بودیم و میتونیم به جون بخریم؟!؟! هرکاری میخواید بکنید، به سختی مسیرش حتما فکر کنید!!!
m.pasha
طور دیگه هم میشه دید. اینکه هدف چیز دیگه ای هست از نوشتن این کتاب در اصل هدف آموزش به شما نیست. چیزی فراتر که نویسنده دنبالشه .
kian
کتاب برای مخاطبان جادویی نوشته نشده افراد عادی میتوانند از مطالعه این کتاب لذت ببرند و نهایت استفاده
M
مخاطبان جادویی؟
کاربر ۳۶۱۰۳۷۳
خیلییی عاللی بود . کتاب ی قسمت مهمی از زندگی نویسنده است و هر صفحه ای ک میخوندم منو یاد ی اتفاقی توی زندگی خودم مینداخت و واقعا میشه کتابو توی زندگی هامون احساس کنیم ،با جمله های قشنگی از انسان های بزرگ ترکیب شده و خیلی تکون دهنده بود ،متن صمیمانه ای هم داشت . این کتابو ب کسایی ک میخوان تفیراتی توی ذهنشون ،زندگیشون و احساساتشون ایجاد کنن ،توصیه میکنم
jk
ممنون 🌻
مهدی
کتاب های رابین شارما همیشه عالی بوده
وحید
نیازی به خواندن کتاب نیست. همین بریده‌ها را که رفقا زحمت کشیده‌اند بخوانید، خواهید دید که کتاب جز تکرار یک سری جملات واضح که همه می‌دانیم نیست.
عاشق کتاب
منم با کاربر ۲۶۰۹۷۶۱ موافقم ، واقعا همین طور هست یه وقتایی ما فقط نیاز به این داریم که هر آنچه که می دونیم و دارن در لا به بای افکار ما خاک می خورند، کسی به ما یادآوری کند تا شاید همان ما را به حرکت در آورد (:
M
موافقم کاربر ۲۶۰۹۷۶۱
کاربر ۲۶۰۹۷۶۱
مگه کتابارو میخونی که فقط اطلاعاتت زیاد شه؟ پس اون حسی که باعث میشه کارای متفاوت بکنی چی؟
Abolfazl Jafari
کتاب خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم بخونیدش
nasim
انتظارم از نویسنده و عنوان کتاب خیلی بیشتر بود و یا در حد کتاب باشگاه پنج صبحی ها. باشگاه پنج صبحی ها جزو بهترین کتاب هایی هست که خوندم ولی با این کتاب نویسنده ارتباط خوبی برقرار نکردم و اصلا نتونستم تمومش کنم. توصیه های پراکنده ای از تجربیات زندگی نویسنده هست. شاید برای بعضی افراد جالب باشه ولی از نظر من کتاب خوبی نبود.
زهرا حقانی
کتابهای رابین شارما حال ادم خوب میکنه
کاربر ۳۰۲۵۳۰۸
کتابی بسیار کاربردی و زیبا در مورد زندگی، دیدگاه انسان ها ، رشد شخصی و مواردی از این قبیل است و ترجمه ای بسیار اختصاصی و روان دارد .

حجم

۹۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۹۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد