نظرات درباره کتاب افسانه خارستان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب افسانه خارستان اثر لی باردوگو

نظرات کاربران درباره کتاب افسانه خارستان

نویسنده:لی باردوگو
امتیاز:
۳.۴از ۱۴ رأی
۳٫۴
(۱۴)
فاطمه.م
کتاب مجموعه شش داستان کوتاه فانتزی درباره جادوگران، هیولاها، پری های دریایی و اهریمنی ترین موجود، انسانهاست، داستان ها به نوعی بازروایت واژگونه افسانه های روسی است، در سه گانه سایه و استخوان از همین نویسنده به دو سه داستانش در حد یک خط اشاره شده (جنگلی که دختران جوان را می خورد و رودی که در جستجوی یک سکه جادویی زمین را حفر کرد)، اگر علاقمند ادبیات فانتزی و افسانه های قدیمی هستید قدرت تخیل نویسنده و تاملات فلسفی اش به یادماندنی است. مناسب شانزده سال به بالا.
کتیبه سپید
این یه کتاب افسانه‌ای توی ژانر فانتزیه. ایده قشنگی برای داستانش داره. شیوه روایتش هم روی وقایع و اتفاقاتی که می‌افته، تمرکز داره. از اون کتاب‌ها نیست که با توصیف‌های طولانی حوصله آدم رو سر ببره. من رو یاد یکی از مأموریت‌های فرعی ویچر ۳ می‌اندازه که یه گرگنما توش بود. نه اینکه دقیقا عین اون باشه اما تقریبا. -------------- خطر اسپویل: داستان درباره سرزمینی هست که توسط فرزند پادشاه که یه گرگنما هست، تهدید میشه. سربازهای زیادی به جنگ با کرک رفتن اما زنده برنگشتن. پادشاه جایزه‌ای تعیین می‌کنه تا کسی داوطلب بشه که با هیولا مذاکره کنه. خانواده‌ای که به یکی از فرزندانشون ظلم می‌کنن و همیشه اون رو در اقلیت قرار می‌دادن، اون بچه رو به پادشاه پیشنهاد میدن که بره با هیولا مذاکره کنه؛ تا در عوضش پول گیرشون بیاد. بچه از بوته‌های خار عبور می‌کنه و وارد جنگل تاریکی میشه که هیولای گرگنما در اونجا زندگی می‌کنه. اون بچه که به شنیدن توهین و تحقیر عادت داره، از گرگ نمی‌ترسه و خیلی عادی با گرگ حرف می‌زنه...
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب خیلی خوبی بود .مجموعا شش داستان داخلش هست که همشون چاشنی فانتزی دارن. راجبع پریان جادوگران ...... درکل خوب بود . ارزش خوندن رو داره.
علی
داستان های کوتاه از دنیای خیالی گریشا. نیاز به خوندن هیچ کتابی پیش از این کتاب نیست ولی اگر به دنیای گریشا و شش کلاغ و نیکولای علاقه مند هستید ، حتما بخونید.
کاربر ۲۹۴۹۸۳۴
بعد از خوندن سه گانه گریشا این کتاب رو بخونید

حجم

۱۹۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۱۹۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد