نظرات درباره کتاب هفته کاری چهار ساعته و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب هفته کاری چهار ساعته اثر تیموتی فریس

نظرات کاربران درباره کتاب هفته کاری چهار ساعته

۳٫۰
(۱۴)
سعید رستگار
امان از این تیموتی فریس، نصفه شب بود در کتاب در سوم الکس بنایان، رسیدم به جایی که رفیق الکس توصیه کرد این کتاب را بخوان، ضرر نمیکنی، همون نصفه شب کتاب رو سفارش دادم و چند روز بعد به دستم رسید. این کتاب دقیقا نقطه مقابل کتاب عالی و فوق العاده باش تا نتوان تو را نادیده گرفت نوشته کال نیو پورت هست. خیلی چالش داشتم که حرفهاش رو باور کنم ولی اونچیزی که مشخص بود و برای من بهترین دست آورد را داشت از مطالعه کتاب، این بود که باور کردم و میدونم که میشه خیلی از کارها را برون سپاری کرد. چند مدت بعد پیش خودم از تیموتی بخاطر این قضیه تشکر کردم. و اما چرا نمیتونم به راحتی بگم کتاب را بخوانید. بخاطر اینکه فرهنگ تیموتی با فرهنگ ما زیادی متفاوته، یک مقدار زرنگ بازی هایی داره که شاید جالب نباشه اگر تفکر انتقادی دارید بسم الله بخوانید و جای مطالب را در ذهنتان مشخص کنید، اگر ندارید اول تفکر انتقادی را کسب کنید و بعد این کتاب و هر کتاب دیگر را بخوانید.
کتابینا
منظورتون از زرنگ بازی رو بیشتر توضیح میدید لطفا؟
کاربر ۳۰۸۳۰۳۸
با این ترجمه،نمیشود با متن کتاب ارتباط برقرار کرد
مانا
درباره یک تحول شغلی و فکری که بازنشستگی خوبی داشته باشیم. از زمان بهترین استفاده را ببریم. در لحظه زندگی کنیم. آدم سودمندی باشیم. ‌آدم خسیسی نباشیم که همه چی را برای دوران باز نشستگی به تاخیر می اندازد.
behnam
متاسفانه اصلا ترجمه روانی ندارد
maah
اگر یک فصل از این کتاب رو بخونید متوجه می‌شید که بهترین راهنمای فریلنسری ه. در ایران مرجعی بهتر از این نداریم. مثالها هم به نظر من که ملموس بودن. ترجمه هم خوب بود و من ایرادی ندیدم.
syna raha
تیموتی فریس در دنیا به واسطه این کتاب شناخته میشه این کتاب هم راهنمای عملی و مبنای نظری خیلی قوی داره. ممنون از طاقچه، ترجمه هم روون و گویا بود💗💗
blogofski
کتاب دیگه کاربرد نداره به دو دلیل ۱- مطالب کتاب به درد قبل از سال ۲۰۱۰ میخوره ۲- مطالب کتاب به درد اروپا و آمریکا میخوره و تو ایران جواب نمیده ترجمه کتاب هم خیلی ضعیفه
میثم
لطفا بیشتر توضیح بدین ، خیلی علاقه مند شدم نظراتتون ر‌اجب این کتاب بخونم ؟!
محمد m
باسلام..ازشروع تاانتها بدرد نمیخورد...

حجم

۴۹۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۴۹۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد